Omg soulmate
Heb jij van nature haar tussen je billen? (anoniem)
- Ja
- Ja, weinig of donshaar
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Zo ja: onthaar je het?
- Ja
- Soms
- Nee
- Het is permanent onthaard
0 stemmers
Hahahaha ik zie het al voor me
Ik had het zo geformuleerd omdat ik bang was dat men het te letterlijk nam, als in: heb je nu bilhaar. Omdat ik er toch een beetje vanuit ging dat een aantal mensen het permanent onthaard zouden hebben (wat blijkbaar niet het geval is).
Welk suffe damesblad is het minst suffe damesblad?
- Vriendin
- Libelle
- Margriet
- Viva
- Flair
0 stemmers
Ik ben blij voor je dat jij er blij mee bent. Niet mijn smaak, veel plezier ermee.
Ik probeer het te ontharen maar vind dat best moeilijk
Juist dat hele âsexy en opvallendâ willen doen van Viva vind ik supersuf. Daarom de Libelle: die weten wat ze zijn, wie hun doelgroep is en houdt daar ook aan vast. Veel leuker!
Ja precies het is voor iets oudere vrouwen en gewoon leeftijd appropriate! Niet trying too hard
Heb jij ook het idee dat er geen enkel tijdschrift is dat is gericht op een doelgroep waar jij in valt?
(Ben je bijvoorbeeld niet rijk genoeg voor de LINDA, niet modebewust genoeg voor de ELLE, niet oud genoeg voor de Libelle en niet geĂŻnteresseerd genoeg in het wel en wee van celebrityâs om een Story-lezeres te zijn?)
- Ja
- Nee
0 stemmers
In de meer ânicheâ tijdschriften vind ik mân weg wel, bladen als GUP, Glamcult, i-D, Dazed & Confused (who wouldâve guessed) bijvoorbeeld, maar daar moet je dan wel weer voor naar een fatsoenlijke boekenwinkel. In de supermarkt (of andere plek waar de âbasisâ-tijdschriften worden verkocht) heb ik wel het idee dat ik buiten alle doelgroepen val.
Haha een Forum-Feminarum-blad opzetten dan maar? Magazinum Feminarum
Oe of Folium Feminarum hehehe.
Full circle dit!
@ de mensen die nooit hebben wildgeplast: hoe dan? Ook niet als kind?
Ik heb zo ongeveer de halve aardbol ondergepist inmiddels.
Ik alleen als kind. Ik kan echt niet wildpissen, dan moet alles uit, anders pis ik alles onder
Wat betreft de âvrouwenâ tijdschriften is het geen van allen mân ding, maar de VI of Quest lees ik zo nu en dan wel eens.
Ik heb het idee dat als ik 100% kaal ben dat de hoorbaarheid van scheten toeneemt.
Wat zeg jij
- Ik rijd er langs op
- Ik rijd er langs
0 stemmers
Er langs op???
Klinkt echt als Gronings ofzo, die verzinnen altijd woorden erbij en gebruiken random voorzetsels ofzo lijkt wel