Stel je persoonlijke vraag #8

Omg soulmate

Heb jij van nature haar tussen je billen? (anoniem)

• Ja
  • Ja, weinig of donshaar
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Zo ja: onthaar je het?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Het is permanent onthaard

0 stemmers

Hahahaha ik zie het al voor me :joy:

Ik had het zo geformuleerd omdat ik bang was dat men het te letterlijk nam, als in: heb je nu bilhaar. Omdat ik er toch een beetje vanuit ging dat een aantal mensen het permanent onthaard zouden hebben (wat blijkbaar niet het geval is).

2 likes

Welk suffe damesblad is het minst suffe damesblad?

• Vriendin
  • Libelle
  • Margriet
  • Viva
  • Flair

0 stemmers

Ik ben blij voor je dat jij er blij mee bent. Niet mijn smaak, veel plezier ermee.

1 like

Ik probeer het te ontharen maar vind dat best moeilijk

2 likes

Juist dat hele ‘sexy en opvallend’ willen doen van Viva vind ik supersuf. Daarom de Libelle: die weten wat ze zijn, wie hun doelgroep is en houdt daar ook aan vast. Veel leuker!

15 likes

Ja precies het is voor iets oudere vrouwen en gewoon leeftijd appropriate! Niet trying too hard

2 likes

Heb jij ook het idee dat er geen enkel tijdschrift is dat is gericht op een doelgroep waar jij in valt?

(Ben je bijvoorbeeld niet rijk genoeg voor de LINDA, niet modebewust genoeg voor de ELLE, niet oud genoeg voor de Libelle en niet geïnteresseerd genoeg in het wel en wee van celebrity’s om een Story-lezeres te zijn?)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In de meer ‘niche’ tijdschriften vind ik m’n weg wel, bladen als GUP, Glamcult, i-D, Dazed & Confused (who would’ve guessed) bijvoorbeeld, maar daar moet je dan wel weer voor naar een fatsoenlijke boekenwinkel. In de supermarkt (of andere plek waar de ‘basis’-tijdschriften worden verkocht) heb ik wel het idee dat ik buiten alle doelgroepen val.

10 likes

Haha een Forum-Feminarum-blad opzetten dan maar? Magazinum Feminarum

36 likes

Oe of Folium Feminarum hehehe.

16 likes

Full circle dit!

4 likes

@ de mensen die nooit hebben wildgeplast: hoe dan? Ook niet als kind?

31 likes

Ik heb zo ongeveer de halve aardbol ondergepist inmiddels.

53 likes

Ik alleen als kind. Ik kan echt niet wildpissen, dan moet alles uit, anders pis ik alles onder

5 likes

Wat betreft de “vrouwen” tijdschriften is het geen van allen m’n ding, maar de VI of Quest lees ik zo nu en dan wel eens.

1 like

Ik heb het idee dat als ik 100% kaal ben dat de hoorbaarheid van scheten toeneemt.

31 likes

Wat zeg jij

• Ik rijd er langs op
  • Ik rijd er langs

0 stemmers

Er langs op??? :crazy_face:
Klinkt echt als Gronings ofzo, die verzinnen altijd woorden erbij en gebruiken random voorzetsels ofzo lijkt wel

1 like