Ik luister de titelsong van Sweet Valley High echt nog supervaak Vond dat zo’n leuke serie!
Jessica was zoveel beter dan Elizabeth
kan je het niet mee eens zijn, maar ik heb gewoon gelijk
Hebben jullie ook weleens als je onder de douche staat dat je je gezicht scrub en dan hard nadenkt over dingen in het leven en een minuut later eigenlijk niet meer zeker weet of je je gezicht al hebt gescrubt en het dan maar nog een keer doet?
- Ja heb ik ook weleens
- Nee er is echt iets mis met jou
- Niet met scrub maar wel met iets anders (shampoo ofzo)
0 stemmers
Omg ja ik wilde ook altijd net als Jessica zijn Vond dat bitchy gedrag helemaal geweldig
Met scrub, met facewash, met shampoo, met crèmespoeling. Eigenlijk alleen niet met douchecrème… Stap ook regelmatig de douche uit en er vlak daarna weer in om de crèmespoeling toch ook nog maar even uit te spoelen
- Z
- 54
- Appel
- ~
0 stemmers
Geen idee haha.
the fack
Ik heb al ruim acht jaar dezelfde bijbaan, en al mijn collega’s werken er ook al erg lang. Het werk is niet bijzonder (warenhuis met rookworst) maar we zijn wel een hecht, gezellig team. Zo lang ik studeer vind ik het dus prima om de sociale contacten.
Hahaha mysterieus he
Wat is dat trouwens dat forummers dezelfde afbeelding in hun instastorie plaatsen?
Is dat een van de voorwaarde om hier te mogen posten?
Laat je zo zien dat je in een “kliekje” zit, is het omdat je het ook leuk vind? Wordt hier ergens vermeld van; vandaag posten we allemaal dit?
Ik snap het niet
Ik ook niet. Wilde zien wat iedereen zou stemmen.
Marco, Armin en Davina zitten in mn hoofd te blèren… Nee niet leuk.
Nou heb ik dit in mijn hoofd.
Nee! Gewoon nee!
Samenvatting
Te laat, heb hem nu ook in mijn hoofd zitten
Say na na naaaaaaa
Hahaha nee was maar n grapje! Maar viel me opeens op en vroeg het me af
Lig er trouwens niet wakker van hoor.
Ik rij met mn bus elke ochtend door kleine dorpjes, met winkelstraten waar winkels zitten als Sylvia’s fashion en andere eenmanszaakjes. Ik word altijd (intens) sip van dat soort winkels. Je ziet er nooit iemand, heb het gevoel dat die mensen altijd op de rand van faillissement staan en mn hart breekt al helemaal als ze ook nog WordArt inspired borden hebben. Soms moet ik zelfs wegkijken of ontwijk ik plaatsen omdat ik ze niet wil zien (zoals de foodtruck in mijn dorp op zondag omdat daar geen hond komt, denk dan altijd o meneer nou sta je hier heel de zondag voor niks, met je investeringen die niet uitbetalen) Slaat natuurlijk nergens op want voor hetzelfde geld doen die zaken het supergoed.
Lang verhaal kort: heb jij dit ook?
- Ja
- Nee maar wel bij iets anders
- Gewoon nee
0 stemmers
ik denk dan vaak dat er geld wordt witgewassen.
Haha dat heb ik wel bij de 100 belzaakjes op bv de straatweg in Utrecht of de kruiskade in Rotterdam, maar niet bij Ria’s knutselhoek in benschop ofzo