Ik vind dit juist leuk, mits de kinderen niet al te oud zijn (liever geen (pré)pubers). Hoe jonger, hoe beter Ik erger me snel aan volwassenen op vakantie, maar ik kan van kinderen veel meer hebben. Heb zelf geen kinderen terwijl ik ze wel erg graag zou willen, dus dat heeft er ongetwijfeld iets mee te maken…
Ergens een beetje gek (“bedankt dat je mijn kind uit gekakt hebt”), maar ik wil het toch haha! En volgens mij is m’n man ook al ergens mee bezig.
Ik heb overigens het baargoud dat mijn moeder van mijn vader kreeg toen ik geboren werd, gekregen van m’n moeder toen ik ging trouwen. Een heel erg mooi fijn armbandje dat ik nu bijna elke dag draag. Dus alleen al met de gedachte dat ik het weer als een soort familie stuk kan doorgeven vind ik het wel heel leuk.
(Jezus wat een kromme zinnen, sorry bout that)
Welke van onderstaande series heb jij gekeken?
- Kenan & Kel
- Saved by the Bell
- Sabrina the Teenage Witch
- Sweet Valley High
- The Fresh Prince of Bel-Air
- Geen van deze
0 stemmers
Een weekendje weg met vrienden is bij ons drinken, spelletjes, uitgaan, wat dan ook.
Dus ik zou niet meegaan als er kinderen meegaan.
Zolang het huisje groot genoeg is en ik niet naast krijsende kinderen hoef te slapen, en de niet-ouders geen concessies hoeven te doen. Vind het meestal ook wel gezellig als er overdag wat peuters door het huis banjeren tijdens zo’n weekendje. En bij ons was het tot nu toe zo dat een van de ouders op de ene avond op tijd naar bed gaat om de volgende ochtend met het kind bezig te kunnen, en de andere avond de andere ouder, dus ik/we hebben nog steeds de kans om tot diep in de nacht met onze vrienden te zitten drinken en ouwehoeren/dansen/spelletjes spelen. Sluit me wel bij @Berlijn aan dat het geen (pré)pubers moeten zijn, maar die kun je dan ook makkelijker een weekendje uit logeren sturen. Ik wil overigens geen kinderen en heb ook niet per se veel met kinderen (die van mijn vrienden zijn wel oké), maar heb er tot nu toe geen last van gehad als ze erbij waren.
@Zemraluani Maar dat kan allemaal ook prima als er wel kinderen bij zijn! Ok, het uitgaan misschien niet, maar wij gaan altijd in een hutje (of ja, met >20 man wel wat groter dan een hutje) op de hei zitten en maken daar onze eigen feestjes, gaan alleen het huisje uit om te wandelen en beetje buiten op het veld voetballen oid.
Dat is toevallig gebeurd (dat eerste). M’n moeder was er helemaal gecharmeerd van dat ‘ie dezelfde naam had. :’)
Was verder geen succes, haha.
Ik ga niet mee als er kinderen meegaan. Maar wij gaan ook zonder kinderen als ik met vriendinnen een weekend weg ga.
Haha jaa ik vind het ook een beetje overdreven aan de ene kant maar aan de andere kant heb ik eigenlijk gewoon gezegd “dit wil ik” dus er was weinig ruimte voor mijn vriend om te zeggen doe normaal dat doen we niet.
Hehehehe
Vind het trouwens ook echt een mooi idee om het straks door te geven!
Een kennis heeft trouwens een luxe hometrainer gekregen dus het hoeft ook helemaal geen goud te zijn
Waatschijnlijk zou ik niet gaan naar een schoolreunie, op de bassischool had ik niet zo’n leuke klas. De eerste middelbare school waar ik op gezeten heb ook niet.
mijn 2de middelbare school zou ik waarcshijnlijk wel heen gaan. Daar had ik een leuke klas. met sommigen heb ik nog regelmatig contact.
De vriendin van mijn vader heeft dezelfde naam als zijn moeder (mijn oma) Zorgt af en toe nog wel eens voor grappige situaties, maar verder is het geen probleem. Dus zou zelf ook geen problemen hebben met zoiets.
Hoeveel kopjes koffie drink je per dag?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6+
- ik drink geen koffie
0 stemmers
Hoeveel frisdrank drink je per week?
- elke dag
- 1x in de week
- alleen in het wekend
- drink ik niet
- anders,
0 stemmers
Dat kan ook natuurlijk, heb hem erbij gezet. (was ik vergeten)
Wil wel de kanttekening maken dat ik significant meer koffie op werk drink dan thuis
Herkenbaar, heb ik zelf ook.
Heb jij al eens een glitterbrief laten sturen naar iemand?
- Ja
- Nee
- Een wat?
0 stemmers
Heb je er al eens een mogen ontvangen?
- Ja
- Nee
- Waar gaat dit over?
0 stemmers
Ik drink thuis meestal meer want thuis heb ik nespresso en op het werk hebben we vieze koffie
Ja maar niet als haat.
Bij eens wenskaart omdat ik de glitter queen ben.
Maar de glitter viel er wel uit enz?
Zag het optijd en ben buiten gaan staan. Maar je maakt mij niet gek met glitters.
Als ik bekende hier heb weten ze zeker wie ik ben, mijn motto is: glitters maken het leven leuker.
@HvO
de eerste scharrel na mijn ex, had dezelfde naam als mijn ex heel af en toe komen ze nog ter sprake en dan noem ik ze pietje 1 en pietje 2