Stel je persoonlijke vraag #7

Mijn vader heeft ook even heroïne gerookt. En zelfs 2 maanden in de gevangenis gezeten omdat hij het ook weleens verkocht :dizzy_face: maar het is nu een hele burgerlijke man die een wo studie heeft afgerond en een goede baan had (nu met pensioen). Het zal wel gewoon een wilde tijd zijn geweest die jaren ‘70.

31 likes

Ja hebt je grace weer met dr gelul ze denkt zeker dat ze grappig is

KLOPT :v:

11 likes

Hahaha nou ons groepje is best stil dus er wordt überhaupt niet veel gekletst in die appgroep :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het niet staan. Ik baal ook altijd als ik mijn riem met zilveren gesp om moet en dan eigenlijk een warme outfit draag. Vaak doe ik dan oorbellen in die beetje tussen goud en zilver in zitten. Is zilver maar zijn niet meer zo blinkend/licht als vroeger :’)
Als iemand een zwarte leren riem ziet met een gouden gemiddelde/kleine gesp (liefst rond); holla at me! Via Zalando vond ik laatste maanden niks.

1 like

Ik heb gewoon letterlijk een keer gezegd dat ik ook best een whatsapp groep wilde, omdat het me gezellig leek en ik dit ook op mijn vorige forum had en daar goede vriendschappen aan heb overgehouden. Daar kwamen een aantal reacties op, dus nu hebben we een groepje! Het is alleen wel een vrij stille groep, er wordt niet zoveel besproken. Het werkt meestal beter als er met een specifieke reden een groepje opgezet wordt (ik heb er eentje al jaren, ooit opgezet als soort boekenclub, nu gewoon een vriendengroepje via whatsapp van dat forum).

Dus als iemand hier een Hoorn whatsappgroep of een boekenclubwhatsapp groep heeft of wil opzetten, dan ben ik daar voor in ahaha

6 likes

Ik denk dat ik zo’n riem gezien heb zaterdag bij &othetstories. Je zou daar eens kunnen kijken of je iets ziet

1 like

Er zit wel iemand uit Hoorn in ons groepje, maar geen idee hoe de rest daarover denkt. Ben ook geen beheerder van de groep

1 like

Ah dat vind ik heel naar dat je moeder dat zegt tegen je. Van die onnodige opmerkingen zijn dat.

1 like

Als mijn ex groepje stil was, was er een nieuwe app groep gemaakt waar niet iedereen in zat :joy:

en dan bedoel ik niet dat dat nu bij jou ook het geval is

9 likes

@Insouciance Ik ben de beheerder haha, wat mij betreft ben je van harte welkom! Stuur me anders een privébericht met jouw nummer, dan voeg ik je toe :blush: Ook gelijk een mooie gelegenheid om weer een datum te prikken!

2 likes

Hahaha laatst kwam er wel een terrasvraag dus volgens mij is het meer dat we t allemaal mega druk hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja leuk!

2 likes

Ik wacht nu al een paar dagen op 2 belangrijke mailtjes, 3 belangrijke uitslagen, mensen die reageren op een meeting voorstel en nu ook opeens een mailtje over waar ik morgen op gesprek mag komen voor een baan (help). Ondertussen heb ik dus de kunst van mijn email 50000x per seconde verversen geperfectioneerd.

Dus, zijn jullie ook zo of kan je het echt laten gaan en zo ja HOE DAN

• Nee ik kan het laten gaan want ik ben geweldig en wacht gewoon tot het allemaal binnen komt druppelen
  • Ik controleer het regelmatig, maar 1x per uur ofzo
  • Ik controleer het regelmatig, maar dan 1x per minuut ofzo

0 stemmers

(sorry wilde poll openbaar maken)

Als er in een recept “een teentje knoflook” staat, doe ik er sowieso 5 in. Luv knoflook.

28 likes

Ik zit in een groepje dat ontstaan is vanuit het oma-topic haha, wordt voornamelijk gebruikt om haak/brei progress te delen en advies te vragen op dat gebied

7 likes

Maar 1 teen knoflook proef je toch ook haast nooit. Althans, ik niet.

2 likes

Lijkt me best wel leuk! En soms heb ik ook wel het idee dat ‘we’ uit Hoorn topics overheersen, bijv het tgtg topic en dan voel ik me wel eens bezwaard :relaxed: met zo’n appgroep val je anderen er niet mee lastig

1 like

Haha ik moet er echt niet eens aan denken om in een appgroepje te zitten. Hou het forum graag gescheiden van m’n dagelijks leven.

7 likes

Ik krijg nu wel een beetje FOMO omdat ik niet in een appgroepje zit :joy:

8 likes

Ik ben te lui om knoflook te snijden, “vroeger” gebruikte ik het regelmatig. Nu is 1 teentje al teveel om te snijden.