ging je elke dag naar een andere camping
dat lijkt me ook bloedirritant ja
en wat mega mega vet kamperen tussen de olifanten
ging je elke dag naar een andere camping
dat lijkt me ook bloedirritant ja
en wat mega mega vet kamperen tussen de olifanten
Geen idee of er zich een verschil tussen de twee is maar ik zou mooie kleding echt niet in de droger doen. Ik had een keer twee hetzelfde shirt (opnieuw gekocht omdat er een gaatje in zat). Het shirt met gaatje droeg ik om te slapen en stak ik dus wel gewoon in de droger. Het verschil met het “goeie” shirt was echt enorm. Kleur afgebleekt, stof werd gewoon lelijk en krimpt.
Ik vier het met mijn vriend bij zijn oudste schoonbroer. Hij is zooooooooo lief altijd en er komt nog een andere vriend van zijn broer en die is ook altijd zo leuk en gezellig dus heb er zin in
Condensdroger hier en ik doe er handdoeken, beddengoed, onderbroeken, sokken en dingen als pyjama’s in. Dingen die echt niet mogen krimpen of waar ik zuinig op ben gaan er niet in. Wat ik ook heel veel gebruik is de ‘licht strijken’ optie, voor t-shirts, blouses, broeken en katoenen truien bv. Dan droogt hij ongeveer 10 minuten op de laagste temperatuur en dan kun je het daarna kreukvrij ophangen. En je hoeft niet meer te strijken (echt enorme hekel aan)
Volg jij 1 of meerdere juicekanalen op Instagram?
0 stemmers
Wij moeten zo naar het asiel om wat dwangvoer te halen en ik vroeg me af of het stom is als ik oliebollen mee neem voor het personeel?
Het is dan wel wat ik toevallig in huis heb, dus allemaal met krenten en misschien hebben ze al oliebollen
Maar ben ze zo dankbaar voor het goede advies en de hulp
0 stemmers
Ze zijn niet per se van goede kwaliteit ofzo
Niemand is ooit stom die oliebollen meeneemt
Ik ken 80% van de mensen die daar besproken worden nooit maar ben verder niet vies van juice
Nogmaals en dit geld voor alle andere die ooit nog deze poll gaan maken.
Niemand vind:clap: een cadeau/aardig gebaar:clap: als dank voor hun goede/harde werk erg
Koop die shit gewoon. Kost je minder tijd dan een poll aanmaken.
Ja maar het gaat niet om tijd haha. Ik ben gewoon bang dat het stom is dus dan heb ik ff wat encouragement nodig
Mn hele post ging ook niet om tijd. Maar dat niemand het raar zou vinden als je zegt " Hoi ik heb iets voor je meegebracht om je te bedanken."
Niemand gaat thuis vertellen “Nou er is me vandaag iets overkomen iemand gaf me wat om me te bedanken. Echt wat een dom iets hoezo zou je dat doen…”
Haha ja goed punt
Vind je het stom dat de eerste vrouw in de top 2000 pas op no 20 staat?
0 stemmers
De volgende staat pas op no 38 en is een duet van lady gaga en bradley cooper
@chasingrainbows @Karl_Lagerfeld @Luzarl @Koda @soarin @whosthatgirl @simsalabim
Thanks voor de reacties allemaal! Hier heb ik echt wat aan. Ik denk dat ik het gewoon ga proberen met de minst mooie kledingstukken en dan kijken wat er gebeurt. Als iets dan verpest raakt, is het het minst erg. En het scheelt dan in ieder geval de helft met ophangen. Tot nu toe ook geen reacties dat kleding met een warmtepompdroger minder mooi wordt, dus ik heb hoop. Zo fijn, jullie hulp
Ja was een rondreis in Canada en VS dus wel op hele mooie campings kunnen staan midden in de natuur. Maar als ik het over zou doen zou ik met een campervan gaan, dan kan je zo wegrijden.
Ik vind de top 2000 sowieso overrated, kan er echt niet naar luisteren.
Ik zou zelf denk ik iets van chocolade meenemen. Misschien houdt het merendeel niet van oliebollen of hebben ze al 8 oliebollen op en morgen zijn ze toch niet lekker meer. Chocola gaat dan wat langer mee. Maar goed, uiteindelijk gaat het om het gebaar natuurlijk.
heb jij een oudejaarslot voor vanavond?
0 stemmers
ga je vandaag een oliebol eten?
0 stemmers
ga jij je vanavond bezatten?
0 stemmers
moet jij morgen werken?
0 stemmers
Loopt het spontaan uit de hand… In mijn eentje op de bank hahaha
Het is vooral: als ik een fles opentrek moet ie ook op en ik weet nog niet of ik daar zin in heb
Ik doe mee, maar het winnende lot? Dan heb ik wel geluk