Stel je persoonlijke vraag #32

Het verbaast me hoe weinig mensen zich op het vliegveld gratis met La Mer in hebben gesmeerd voor het boarden :sweat_smile:

2 likes

He? Is dat een ding?

3 likes

Ik heb jaren gehad dat ik bij die winkels alle dure producten uitprobeerde haha. Voelde me dan heel sjiek op m’n 19e met m’n La Mer, stinkend naar Chanel in de Easyjet 🥲

7 likes

Oh haha grappig, nooit over nagedacht

1 like

Haha ja same. Ik spoot t ook altijd overdadig in mijn haar, want daar blijft t langer hangen dan op je huid.

3 likes

Ja @Stateofmind ik zie er ook geen kwaad in. Ik doe dit zelf eigenlijk ook gewoon bij allerhande mensen als ik aan ze moest denken. Als mensen het bij mij zouden doen zou ik dat ook alleen maar leuk vinden

1 like

Over het nieuwe seizoen van Selling Sunset

Wie geloof jij, Christine of Emma?

• Christine (ze hadden nog een relatie op dat moment)
  • Emma (Christine en de jongen hadden geen relatie op dat moment)
  • Ik weet het niet, beide hebben gelijk, beide geen gelijk?
  • Ik heb dit nog nooit gezien

0 stemmers

1 like

Ik denk dat ze misschien wel een relatie hadden op dat moment maar dat aanzoek geloof ik niet.
Maar bovenal vind ik iedereen in die discussie gewoon gaar haha

1 like

Heb jij ooit het luchtalarm gehoord op een ander tijdstip dan de eerste maandag vd maand 12:00? In Nederland

• Ja, vertel
  • Nee

0 stemmers

Haha ja ik vind het hele onderwerp heel erg irritant, maar blijkbaar kunnen ze niet echt andere story lines bedenken ofzo (nouja misschien komt er nog wat, heb het nog niet af gekeken).

1 like

Jaren geleden lekte een vrachtwagen zoutzuur na een ongeluk op de A73, en toen ging het luchtalarm af. Ik woonde destijds in Roermond.

Ik schrik me dood van dat alarm, elke maand weer. Ik moet altijd aan Silent Hill denken. :roll_eyes:

4 likes

Paar maanden terug ging t hier in de regio af maar dat bleek gewoon een foutje te zijn :sweat_smile:

Het duurde ook wel even voor ik doorhad dat t niet de eerste van de maand was en niet 12u.

7 likes

Ja met de overstromingen in Limburg.

3 likes

Ik heb vaker:

• FOMO
  • JOMO

0 stemmers

wtf bedoel je

Fear of missing out: de angst om iets (belangrijks) te missen
Joy of missing out: je geniet van het feit dat je er (even) niet bij bent

2 likes

Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

• In november
  • December, voor 5 dec
  • December, na 5 dec
  • Ander moment
  • Helemaal niet

0 stemmers

Wanneer gaat de kerstboom weer weg?

• Eind december
  • Begin januari
  • Eind januari
  • Februari
  • Ander moment
  • Hij stond er al nooit

0 stemmers

Heb als kind twee keer vastgezeten op school door het luchtalarm. Volgens mij door brand en gas. Weet nog dat ik het helemaal leuk vond dat we niet naar huis mochten en gezellig op school bleven met zijn allen. Besef ook nu pas dat dat alarm helemaal niet zo ‘vaak’ hoort te gaan.

1 like

Altijd voor 7 december want dan is mijn verjaardag en anders ziet niemand anders mijn kerstboom behalve ik

3 likes

Half januari :sweat_smile:

1 like

Na mijn blijkbaar biecht gisteren in wjekw wil ik weten hoeveel mensen hem nog hot vinden.

Noa Lang…

• Ja hot
  • Mwah kan er wel door
  • Nee is je imaginaire stiefzoon die alleen maar op de bank ligt te stinken in joggingbroek met chips en playstation @Krabsalade haar visie
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

Hahaha love deze poll. Maar ik geloof niks van wat Christine zegt.

2 likes