Stel je persoonlijke vraag #32

werden jullie vroeger als kind gecorrigeerd als je met een zeik/jankerig stemmetje aan het praten was?

• ja en vind ik normaal
  • ja maar vind ik eigenlijk raar/zou ik zelf niet bij mn kind doen
  • nee maar zou ik wel bij mn kind doen
  • nee en zou ik niet bij mn kind doen
  • nvt/weet niet meer maar is wel normaal
  • ntv/weet niet meer maar vind ik niet normaal

0 stemmers

Ja omdat ik het deed om ook zielig over te komen. Misschien een beetje lullig als je er niks aan kan doen en dan commentaar krijgt

Ander moment: OP 5 december, gisteren neergezet :star_struck:

2 likes

Ik weet niet of het ligt aan mijn karakter specifiek, maar ik denk dat gecorrigeerd worden bij bepaalde normale kinderlijke dingen (krijsen, stemmetjes gebruiken, gewoon uitbundig gedrag etc) ervoor heeft gezorgd dat ik naar mijn idee te vroeg te maken kreeg met schaamte! Mijn ouders waren totaal niet streng en ik weet zeker dat dit nooit hun intentie was, maar ik kan me nog duidelijk voor de geest halen hoe geremd ik me als kind al voelde omdat ik niet irritant wilde zijn enzo.

13 likes

Dit jaar geen kerstboom, de box staat in de weg. Moet eerlijk zeggen dat de boom van vorig jaar pas een maand of 4 geleden naar de stort is gegaan omdat we lui zijn en m niet eerder hebben weggebracht :joy:
Vind af en toe nog steeds naalden.

2 likes

Heb je een verzwaringsdeken?

• Ja
  • Nee, wel gehad
  • Nee, ook nooit gehad

0 stemmers

Vind je augurken lekker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel je bent een aquariumdier, welk dier zou je dan liever willen zijn?

• Vis
  • Slak
  • Garnaal

0 stemmers

1 like

Ik kijk ook nooit in dat beutytopic , ik neem aan dat daar die dingen worden aangeraden. Vroeger wilde ik lush, nou vond dr niks an.

Ik raad elk huidverzorgingsproduct van Clarins aan. Ik maak gratis reclame jongens.
Gebruik jij producten van Clarins?

• Nee bevalt me niet
  • Nee nooit geprobeerd
  • Ja

0 stemmers

1 like

Wat heb jij allemaal van de Albert Heijn spaaracties in huis?

• Wijn- en waterglazen
  • Bestek
  • Pannen
  • Koksmessen
  • Ovenschalen
  • Serviesgoed
  • Lunchboxen en bekers
  • Nog iets anders
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Heb soms het idee dat mijn halve huisraad van de supermarkt afkomt joh

1 like

Bij de Delhaize hier kan je nu sparen voor Smeg-kookwaren. Is een leuke manier om aan je uitzet te werken.

5 likes

Vershoudbakjes in verschillende formaten en die zijn echt mijn favoriet.

25 likes

Gebruik jij handcreme?

• Ja elke dag
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Dat is denk ik de enigste creme die ik nooit ga gebruiken. Mm vriendinnen en zus zeggen altijd hoe zacht mn hand is maar ik doe er niks mee. Misschien is dat juist the key lol. De meeste gebruiken het wel. Ik heb ook nooit droge handen niks. Toen ik nog een tiener was hadden we dat altijd op zo’n bar lang aanrecht geval staan waar de handcreme stond. Vreselijk. Zo vies, vet, plastic.

Zijn blik is echt zon blik van als je iemand wat vraagt en die reageerd dan van “Hueeeehhh???”

2 likes

Deze jongen kijkt altijd zo

2 likes

Soms als ik in bed lig en wil slapen maar maar op m’n telefoon blijf scrollen want dan zijn m’n handen te glad om te scrollen/vette vingers op m’n scherm etc :joy: (werkt niet echt super tho)

Hij ziet eruit als iemand die je constant moet vragen om eindelijk aan zijn wiskunde huiswerk te beginnen

6 likes

Kan hem gewoon ruiken door de foto heen

2 likes

Ik praatte vooral luid. Mijn hele familie heeft luide stemmen en ik dus ook. Plus kinderen hebben vaak maar twee volumestanden; hard en krijsend

1 like

Ik ging een paar jaar geleden kort na kerst samenwonen met mijn ex, en heb ik alle pannen van mijn ex-schoonmoeder gekregen als cadeau.

Wat heel erg leuk was, aangezien mijn ex alleen maar leuke cadeautjes kreeg en ik alleen maar pannen.

Verder heb ik nog glazen, scherpe messen en de fancy gouden kaasschaven van de appie.

3 likes

Zeg jij ooit “ik ben overprikkeld”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoor je iemand dat ooit zeggen?

• Ja meerdere mensen
  • Ja iemand
  • Nee alleen hier op het forum maar in het echt nooit

0 stemmers