Stel je persoonlijke vraag #32

Haha wat, dan was je waars wel in echte gehuchten? Zeggen ze dat in Nijmegen Arhem etc?

1 like

Maak jij wel eens zelf pesto?

• Ja
  • Nee ik koop gewoon een potje/bakje
  • Ik eet nooit pesto

0 stemmers

En dat is de moeite waard, want zelfgemaakte pesto is zo anders en zoveel lekkerder.

De verse pesto bij de borrelhapjes van de AH telt trouwens ook.

1 like

Oh die verse pesto van de ah vind ik niet zo, wel lekker hoor maar denk een beetje te olieachtig. Elke keer als ik het wil proberen denk ik nah waarom die moeite doen.

Het is heel makkelijk om zelf te maken, maar ik ben er te lui voor

1 like

Ja ik kende het ook alleen van corpsballen haha, maar daar zijn het juist gewoon de bouwvakkers van 40 die het zeggen. Blijkbaar dus wel iets uit die streek

4 likes

Nunspeet! Dus daar zeg je ook wel iets :joy::joy:

Ik wist even niet meer welke provincie het was, maar Gelderland it is.

2 likes

Is schrijven in een dagboek kinderachtig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja vanwege de hygiene. Ik kreeg echt heel snel ontstoken ogen en sinds ik m’n mascara zo vaak verwissel heb ik dat niet meer. Wel zonde van het product maar ja. Travel size is idd een goed idee!!

1 like

Ik ook na 3/4 maanden, maar meer omdat ie het dan niet meer zo super geweldig doet heb ik het idee. Hij is dan toch wat droger en smeert minder chill.
Ik heb ook wel regelmatig oogontsteking gehad, maar laten we eerlijk zijn: geen enkele beslissing in m’n leven is gebaseerd op m’n gezondheid.

8 likes

Heb je dit najaar ofzo al een oliebol gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Eet ik sowieso nooit :nauseated_face:

0 stemmers

Hoe lang sta je ongeveer ‘s ochtends in de badkamer (of nja, hoe lang doe je in totaal over douchen, wc, tanden poetsen, make-up, haar, dat soort dingen)? Excl kleding uitzoeken.

• 0-15 min
  • 16-30 min
  • 31-45 min
  • 46-60 min
  • 61 min of langer

0 stemmers

Hoe vaak in een week trek jij een jeans aan?

• 0 keer
  • 1-2 keer
  • 3-4 keer
  • 5-6 keer
  • 7 keer of vaker

0 stemmers

1 like

Hoe doen mensen in 15min douchen, haren drogen en “stijlen”, make up, afdrogen. Wauw

2 likes

Maar ik was niet iedere dag mijn haren, sowieso als ik het doe niet 's ochtends. Of was het dan de bedoeling dat je doet alsof je dat wel doet en hoeveel tijd je dan kwijt zal zijn?

6 likes

Minuutje of 10 meestal, maar ik douche 's avonds dus dat scheelt een hoop

3 likes

Expres niet 's ochtends douchen :thumbsup:

9 likes

Hoop niet dat een discussie uitlokt.

Maar ik douche jn de avond. Tijd in de badkamer in de ochtend is minimaal.

10 likes

Ah ja, ja ik had het zo gezien haha.
Maar ik douche idd ook om de dag, en die andere dag ja het maar 10min haha. Maar de douche dag duurt langer haha

2 likes

Ohh, ja als ik iedere ochtend mijn haar zou wassen, fohnen, douchen, make up etc. heb ik wel 30-45 min nodig denk ik haha

1 like

Bitterkoekjes:

• Zijn vies
  • Zijn wel oke
  • Zijn heerlijk
  • Heb ik nog nooit gegeten
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Haha hoezo ‘excl kleding uitzoeken’, dat duurt toch nog geen minuut

1 like