Haha ja die heb ik ook nog steeds maar dat is een echte egf favorite!
Stond laatst met Embryolisse in mijn handen maar wist eigenlijk toch niet wat ik ermee moest
Haha ja ik was er uiteraard via het forum op gekomen idd.
Nee, maar ik dacht wel dat schapen de vrouwtjes waren en geiten de mannetjes dus ik snap je gedachtegang
Deel 2:
- Glossier Boy Brow
- Morrocanoil Treatment
- Too Faced Better Than Sex Mascara
- Dyson Hair Dryer
- Beautyblender (de echte)
- Anastasia Beverly Hills, Dipbrow Pomade
- Juliette Has a Gun - Not a Perfume
- Mason Pearson Hair Brush
- Elizabeth Arden Eight Hour Cream
- Urban Decay All Nighter Setting Spray
- Laura Mercierās Translucent Loose Setting Powder
- Nars Laguna Bronzer
- Geen
0 stemmers
Was je over het algemeen tevreden met deze producten?
- Ja
- Mwa
- Nee
0 stemmers
Haha ik voel me zoān barbaar. 2x āgeenā
Better than sex is oprecht de fijnste mascara die ik ooit gebruikt heb. Ik gebruik sinds hij op is een andere omdat ik m eigenlijk te duur vind maar denk dat ik hem binnenkort toch maar weer ga kopen
Oh chill, misschien moet ik die eens proberen
Ik gebruik wel altijd de better than sex eyeliner en die vind ik ook heel fijn.
Ik dacht als kind ook dat honden jongens waren en poezen/katten meisjes. Ik vind het nog steeds raar dat onze vrouw nu een vrouwtje is, klopt niet.
Edit: ONZE HOND! Onze hond is een vrouwtje. We hebben geen vrouw.
Jullie hebben een vrouw?
Ja, ik dan ook inderdaad wel.
die mason pearson mijne is ooit gestolen in een kleedkamer, en ik heb steeds geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe, maar hij is zān geld eigenlijk zo dubbel en dwars waard.
anastasia pomade (+ ādeā kwast) ook belachelijk tevreden mee, gebruik niets anders meer en doe er extreem lang mee.
Hahahaha ik ga stuk.
Eight hour cream vind ik echt afgrijselijk. Snap niet wat daar zo geweldig aan wordt gevonden.
Nars orgasm en ruby woo zijn mijn all time faves ik ben ook nog niet iemand tegengekomen wie die niet staan.
@Dazed ik koop altijd van die kleine mascaras en dan vind ik better than sex goed te doen. Maar ik kan in 6 maanden ook geen mascara opmaken ook al zou ik t elke dag gebruiken
- Ja sowieso iew
- Ja door schade schande en oogontsteking wijs geworden
- Ja want dan is ie wel echt op
- Mwa ongeveer maar echt max een jaar
- Ik wil hier net zo min niet over nadenken als over hoe vaak je je bh hoort te wassen
0 stemmers
Weleda skin food stinkt zo verschrikkelijk dat ik me afvraag of ik een verkeerde editie heb ofzo. Zag dat visagiste katiejanehughes het vaak op haar gezicht gebruikte, maar ik wil die zelfs niet eens op mān lichaam gebruiken laat staan mān gezicht
Ik gooi hem al weg na 3 maanden of korter
Ja best vaak ook. Net als @Luzarl met wandelen, bijv als het regent en ik met mn capuchon en muziek op door een vrijwel lege stad loop. Al helemaal als ik dan Out of Reach van Gabrielle luister, dan waan ik me in Bridget Jones. Maar ook wel eens huilend op de bank met een bak ijs oid of als ik met vriendinnen rode wijn drink en uitgebreid sta te koken. Van die main character momenten hahaha.
Ik had zoiets een paar jaar terug, mijn lootje wilde een specifieke kleur dopper. Ik stad en land afgezocht omdat ze die dopper nergens hadden. Uiteindelijk gevonden, ruilt diegene hem ās avonds met een ander die ook een dopper had want die kleur vond ze mooier. Bleek dat ze gewoon random een linkje had toegevoegd en ze niet per se die kleur wilde
Ook van die full size? Zijn ze dan ook al op of vanwege de hygiene?
En met eyeliner? Ik probeerd met mascara wel een half jaar aan te houden (probeer, voor corona lukte dat redelijk) maar heb eigenlijk nooit aan eyeliner gedacht haha.
Maar dan zijn travel size helemaal ideaal. Ik vind het wel fijn dat steeds meer merken dat hebben.