Stel je persoonlijke vraag #31

Ik moet het nog testen, is het veranderd? Voorheen zat hij meer naar rechts toch? Want ik klik echt om de 2 posts per ongeluk op dat ding dus mss is deze locatie juist chill voor mij haha.

Op forum? Die van mii zit nog steeds op dezelfde plek, rechts

18 likes

Ja of links. Ik weet het niet meer maar nu zit hij in het midden. :pensive: Precies waar ik altijd scroll op mijn mobiel. Zit hier om die reden helaas ook minder mobiel want ik schaam me dood als ik lach poppetje doe p.o. terwijl d’r bijv. iemand is overleden.

Maar helemaal links zou wel top zijn haha.

Wat bedoel je met nieuw? Is er recent iets gereleased? Of bedoel je de plek waar die al een half jaar ofzo al zit en waar het halve forum al over heeft geklaagd. :joy:

5 likes

Nieuw staat ook tussen haakjes toch. (Bedoel ik niet lullig hoor haha ben gewoon brak)

vorige week op werk door een gast. ik had net twee dagen vrij gehad en zei bij het opnemen van de drankjes ‘zo ik ben er weer!’ en die vrouw zo ja blabla hoe lang moet je nog? waarop ik zei oh bedoelt u hoe lang dit seizoen nog duurt? nee
 dus ik zei oh tot hoe laat vanavond? nee
 kijkt ze zo naar m’n buik en zegt ik bedoel hoe lang je nog moet! wijst ze naar m’n buik. dus ik dacht echt wtf wat is dit joh? maar goed, oudere stamgasten dus vriendelijk gebleven en gezegd oh nee ik ben niet zwanger hoor, maar bedankt dat u zich om me bemoeit! en omgedraaid en weg gelopen. echt wtf. collega’s zeiden ook al, kan je echt niet maken zoiets. stel dat ik al heel lang een onvervulde kinderwens heb is dat mega pijnlijk. echt bizar. en toen moest ik ze nog 5 dagen bedienen, joeee.

3 likes

Misschien zou dat het antwoord moeten zijn als iemand zich ongevraagd met je buik bemoeid. “Ik zou heel graag willen maar het lukt niet”. Hopelijk houden ze dan hun bek.

Dit. Boomers moeten echt ophouden met domme vragen stellen.

67 likes

“No, you’re petting my poop right now” :slightly_smiling_face:

15 likes

Ik vond het niet grappig maar heel erg vervelend

24 likes

Meerdere keren helaas. Toen ik nog in de bediening werkte, gooide een gast na het afrekenen wat fooi op tafel en zei; “zo, voor de kinderwagen!” Heb me daar nog lang kut over gevoeld.

3 likes

Jezus over zo’n lul moet je je echt niet slecht voelen hoor. Wat een sukkel

1 like

Ik bedenk me nu dat een vaste klant bij een koffie bar waar ik werkte dat ook altijd zei tegen mij als hij fooi gaf. Ik dacht eigenlijk dat het een soort (ouderwets) gezegde was? Zo van, ervanuit gaande dat vrouwen altijd ooit een kinderwagen nodig hebben? Maar ik weet het niet zeker.

Ik werk in de zorg en ben een keer achter een cliënte aangefietst omdat een medewerker in een winkel een opmerking maakte over dat ze zwanger zou zijn. Die cliënte had ernstig ondergewicht en een wat opgezwollen buik door medicatie. Ze was zo overstuur dat ze die vrouw wel iets aan kon doen, vandaar dat ik er achter aan ben gefietst. Om haar te steunen ook. Was echt zielig. We hebben toen aan die medewerker uitgelegd dat je zoiets niet kan zeggen en waarom niet etc. Hopelijk heeft het geholpen.

8 likes

ik heb ditzelfde gehad en dat jaren daarna eens op het forum verteld, en het is blijkbaar een opmerking van vroeger/uit bepaalde streken en heeft helemaal niets te maken met of je zwanger bent (of lijkt).

was toen ook helemaal shook want 00s puber geindoctrineerd die tot haar 25e als de dood was om dik te zijn maar broeken maat 36 had waar mijn kuit nu niet eens in past :joy: dus no worries als iemand dat tegen je zegt

3 likes

Ja klopt. Ik weet niet of het ouderwets is en of het alleen tegen vrouwen gezegd wordt. Maar mensen zeggen het wel vaak wanneer ze fooi geven en volgens mij bedoelen daarmee niet perse te suggereren dat iemand zwanger lijkt.

3 likes

Heel vaak zeggen mensen “ik zou willen dat ik normaal was”. Maar ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen dat denken en hoeveel zichzelf tot die normalen vinden behoren.

• Ik denk vaak “was ik maar normaal”
  • Ik vind mijzelf bij de normalen horen

0 stemmers

Gratis tip: gebruik je hand-duimoppositie waar de mensheid zo ver mee is gekomen en positioneer je duim op de juiste plek.
(Mijm aanname is dat je scrollt met je duim. Anders: verplaats je vinger).

3 likes

@kali @jasmijntheetje Dat wist ik niet! Zou best kunnen, al vind ik het ook iets raars. Mensen kunnen gewoon beter niks zeggen. :sweat_smile:

Ik like ook heel vaak per ongeluk iets en scroll met m’n duim. Maar als ik er nu op let veeg ik van midden onder naar rechts boven (of nou ja tot zover m’n duim reikt).

Steve Jobs zou zeggen: “You’re holding it wrong”

1 like

Ik vind mezelf niet normaal maar dat hoef ik ook niet te zijn.

Ja, ik ben lekker gek :crazy_face:

2 likes