Onderbroek of slipje?
Heb echt een hekel aan het woord SLIPJE iew
- Onderbroek
- Slipje
0 stemmers
Onderbroek of slipje?
Heb echt een hekel aan het woord SLIPJE iew
0 stemmers
Mijn broertje van 18 gebruikt chimi en ik vind het vrij verschrikkelijk mijn moeder zegt dan ook voor de grap âkomt je chimi dit weekend langs?â
Ik vind slipje echt goor klinken
Ik gebruik eigenlijk beide niet. Maar weet niet wat ik dan wel zeg? string of ondergoed ofzo
Ja echt ranzig.
Maar had laatst een discussie met mijn oma, die gebruikt het woord âslipjeâ want volgens haar is âonderbroekâ ouderwets en ze wilde me maar niet geloven dat niemand meer âslipjeâ zegt
Ik vind slipje echt zoiets wat je ziet op marktplaats: voor vieze mannetjes.
Aangeboden: gebruikt roze slipje, âŹ12,95
Ik vind het wel andere dingen denk ik. Bij slipje denk ik meer aan zoiets
en bij onderbroek meer aan zoiets
Bij het googelen van slipje kreeg ik trouwens duizend blote vulvaâs vol in beeld bij de zeer uitgebreide collectie kruisloze slipjes die bol blijkbaar op voorraad heeft.
Is âgewoonâ straattaal en een woord voor een leuk meisje, maar was wel benieuwd naar de etymologie er achter en het komt van pikin meid uit het Surinaams. Betekent kleine meid en wordt gebruikt voor kinderen maar ook voor je vriendin (petit amie? haha). Pikin spreek je uit als pitsjin (https://www.youtube.com/watch?v=1xPlMmCSMC4 nice oldskool SU nummer waar je het uitgesproken hoort) dus zodoende pikin meid - chimeid - chimi
Ja haha kwam daar ook net achter had ook ff gegooglet. Maar vind chimeid niet lekker bekken.
Haha chill. Ja denk dat het daarom ook overgegaan is naar chimi? Makkelijker en korter
Waar zijn die onderste van, zien er echt superchill uit probeer zelf te googlen maar alleen al image searchen op ´onderbroek´ is ranzig zat.
Ken je dat nummer tongen hahaha ook fantastisch
Mooie dame is echt zoiets wat een fuckboy zegt na dat ie je geghost en twee maanden later bedenkt dat ie weer contact met je wil
âHee mooie dameâ
âWat gaat deze mooie dame vanavond doenâ
Ik kots in mân hart. Vroeger dacht ik dat alle mannen zo waren en dat je geluk moest hebben dat er een verliefd op je werd. Nu besef ik dat ik geluk heb gehad dat dat nooit gebeurd is.
Haha, ik moest even terugzoeken maar van Petit Bateau blijkbaar (wel uitverkocht, maar ze hebben vast vergelijkbare)
Deze is echt hard!
omg JA,
ik werkte eens in een team met allemaal vrouwen en 1 man. Werd echt zo woest als hij zijn mail begon met âbeste damesâ
klinkt echt alsof hij ons even de les ging lezen
Zijn jullie bekend met âSad twerkâ
0 stemmers
Haha wij mogen het van onze âbaasâ ook nooit hebben over dames als we het over vrouwelijke patiĂŤnten hebben. Mag alleen eventueel als het ook echt een dame is, en dat omschrijft hij dan als een oude, deftige vrouw, beetje Queen Elizabeth zegmaar.
Het is er nu wel echt ingestampt bij me en heb er inderdaad ook echt afkeur tegen gekregen zoals jij omschrijft