Stel je persoonlijke vraag #27

Hahaha dit is echt superaccuraat wow :heartbeat: :heartbeat:

1 like

Mijn vriend zegt vaak mooie deern
Ik vind dat altijd wel lief

18 likes

Ik vind lekker wijf ook niet fantastisch, maar daarbij heb ik nog het meeste een beeld van hoe iemand het zou zeggen en wat voor persoon.
De rest staat te ver van me af ofzo.

Dit heeft echt iets aandoenlijks haha, juist omdat het zulk ongewoon/archaïsch taalgebruik is

1 like

Welke zou je het minst graag horen?

• Mijn vrouwtje
  • Mijn prinsesje
  • Mooiste meisje van de wereld
  • Chickie
  • Chimi
  • (Mijn) Koningin
  • (Mijn) poppetje
  • Schoonheid

0 stemmers

Ik vind sexy chick wel leuk, maar volgens mij cringen veel bij ‘chick’.

Whaha ja het deed me ook aan tinder denken. Dat ik bijvoorbeeld zo’n ‘Hoi hoi wat ben je een knappe dame :kissing_heart:’ opmerking kreeg. Dat klinkt zo afgezaagd gatverdamme. :rofl:

2 likes

Ohw ik leer hier echt zoveel nieuwe woorden, haha. Maar bedankt voor de uitleg en helemaal eens met je beschrijving!

2 likes

Allemaal :sob::face_vomiting:

6 likes

Ja gvd krijg hier echt kippenvel van op een geheel niet positieve manier, heb dan ook 0 zin om te antwoorden brr doei

3 likes

Ja vind het ook heel lief en mooi Nederlands

3 likes

Haaahaha zijn er echt mannen die koningin gebruiken?

Don’t underestimate the seductive power of a decent vocabulary :heart_eyes:

1 like

Ja :tired_face::tired_face::tired_face:

2 likes

Chimi heb ik dit beeld bij

image

48 likes

Mijn vriend noemt me altijd babe. Ik dacht, als in een lekker wijf oid. Nee, hij vind me soms een varkentje :pig_nose:

35 likes

Chimi heb ik echt nog nooit van gehoord, is dat een soort verbastering van chimeid? Of out ik mezelf nu als oma

7 likes

Als dat het niet is heb ik het ook verkeerd begrepen

2 likes

yes en yes

1 like

Chimeid vind ik ook zoiets vreselijks. Weet ook half niet wat het betekent? Ken het alleen via dat YouTube kanaal supergaande.