Stel: jouw beste vriendin kan geen eigen kind dragen na een medisch traject. Ze heeft echter wel een kinderwens. Zou jij je aanbieden als draagmoeder?
- Ja
- Nee
- Misschien, ligt eraanâŠ
0 stemmers
Stel: jouw beste vriendin kan geen eigen kind dragen na een medisch traject. Ze heeft echter wel een kinderwens. Zou jij je aanbieden als draagmoeder?
0 stemmers
Hahaha ik lach, mân vader eet zowat alles met stroop.
Hahahaha ik wist dat jij sowieso ging reageren
Zat er een fornuis of kookplaat bij jouw huidige/laatste huurhuis?
0 stemmers
En voor de mensen met een koophuis, zat dat in jouw huidige/laatste huis?
0 stemmers
Overgekocht van de vorige bewoners. Dus ja en nee denk ik?
Huur: zit een inbouw keuken in
Koop: nieuwbouw huis
Dat moet je op ja stemmen! Met zelf kopen bedoelde ik dat je er echt zelf een moest meenemen of ergens anders los kopen, misschien was dat niet helemaal duidelijk.
Hahaha in mijn huidige huurhuis zat een fornuis en toen we gingen kijken zei mijn huurbaas doodleuk âJa, deze doet het niet. Maar die gebruiken jullie toch niet.â Ik zat echt zo ??? Huh.
De koelkast bleek het ook niet te doen. Maar hij heeft ze gelukkig allebei vervangen dus nu hebben we juist een nieuwe mooie rvs koelkast en fornuis.
Ooooo ja ik heb nog wel een leuk verhaal over een barbecue
Toen ik bijna was afgestudeerd ging ik mee als begeleider op veldwerk, ik was verantwoordelijk voor de boodschappen en de roddels (aka op mijn lijf geschreven) en op de laatste avond was er een barbecue en daarvoor had ik heel erg veel satĂ© gemaakt (zelf gemarineerd naar recept van mijn in IndiĂ« geboren opa dus echt superlekker) en het was echt een fuckload aan kipsatĂ© (en ik had lekker appelcrumble en zelf rabarbercompote gemaakt). En er waren twee studenten (en dit zijn biologen he) die vonden dat niet âvleesâ genoeg en die hadden per persoon 2 van die riblappen die je normaal in een stoofpot doet gekocht đ„Č
Iedereen zat echt zo van wtfâŠ
Oh ja dat was ik! Ik ben ook 8(?) jaar ofzo echt serieus vegetariĂ«r geweest (en waarschijnlijk bij vlagen ook zoân irritante). Maar omdat ik intensieve veehouderij vreselijk vindt en de impact op het klimaat etc. Zoals bij de lindehoff of koop een koe.
Ik zou het liefst mân eigen dieren houden en bij een kleine slager slachten en zelf helemaal verwerken. Oh en mn jachtdiploma halen. Grote stukken dood beest klaarmaken vind ik gewoon heel leuk om te doen.
En ik vind mezelf echt een zwakkeling want ik ben weer vlees gaan eten omdat ik het teveel miste en omdat ik mezelf niet altijd wilde beperken in een restaurant (kan geen geitenkaas meer zien).
Dit snap ik best wel. Ik ben nog vegetariër, maar vlees vind ik echt lekker. En ik word er helemaal enthousiast van als het puur/ethisch/eerlijk is. (zelfs al eet ik het nu niet) Ik hoop later een tuin met kippen te hebben, en dan hoop ik daar als ze oud en verschrompeld zijn ook soep van te kunnen trekken .
En geitenkaas salade/uit de oven ben ik ook wel helemaal klaar mee. Het ruikt ook naar stal. No thank you.
Al moet ik ook zeggen dat 't Vega aanbod wel echt verbeterd is met de jaren! (behalve in 't Bourgondische brabant/limburg/vlaanderen)
Beschouw jij jezelf als open-minded? Niet anoniem:
0 stemmers
En nu anoniem:
0 stemmers
Ik zat ook echt te wachten op het moment âdat je vlees niet meer mistâ maar dat is nooit gebeurd đ„Č
En ik werd er gewoon chagrijnig van dat iedereen lekker zat te eten behalve ik.
Vega aanbod is ook zeker verbeterd en ik bestel nog steeds liever iets vegas. Maar bij Loetje wil ik gewoon ook biefstuk.
En als we sjiek uit eten gaan wil ik mezelf ook niet beperken (alhoewel de librije een heel goed vega menu schijnt te hebben. Maar ja ook een goed sapmenu en ik wil dan toch full montey voor de wijn)
Huis waar ik nu 1 zit was er 1 ingebouwd maar meeste huurwoningen die ik bekijk moet je zo een los fornuis aanschaffen.
Oh ja dan snap ik het! Gewoon tegen de bio-industrie
Dit zijn precies mijn twee lievelings, hoe moet ik kiezen??
goddelijk, liefste nog met kaas erbij
Dit is sowieso al vaker gevraagd maar nav de zoveelste discussie met vriend hierover, geef je wel of geen fooi aan de bezorger als je eten laat bezorgen?
0 stemmers
Soms als ik los geld in huis heb wel
Grappig, ik weet het serieus niet. Ik hoop het? Ik weet ook niet wat hierin âgemiddeldâ is. Hoewel ik laatst nog een post op Facebook zag waar ik in een rabbit hole viel en 900 comments heb gelezen waar ik echt heel verdrietig en boos van werd dus daarop afgaand misschien wel. Maar dat zegt ook niet alles. Maar mijn referentiekader is er ook maar 1, dus ik weet het gewoon niet, maar ik hoop van wel. Of ik wil het wel graag bedoel ik.