Hotelontbijtjes be like
Ja gatverdamme, hoe kan dat eigenlijk
Ew bah dat zit volgens mij nog steeds in van die ah to go salades.
Als je een ei kookt eet je die meestal dan apart op of doe je die op een broodje/getoast brood?
- Meestal eet ik die apart op
- Meestal eet ik die op een broodje/ getoast brood
0 stemmers
Volgens mij gebeurt dit als je ze te lang kookt. Kan geen kwaad maar het ziet eruit alsof je hem in juni 2019 hebt gekookt en sindsdien bewaard.
gatverderrie dat lijkt wel een avocado man!!
Lekkerste deel van ei
- Eiwit
- Eigeel duh
0 stemmers
Door al die ei polls moet ik denken aan die influencers die ei de menstruatie van een kip noemde. Zo vaag was dat.
En @grace dat klopt, als je eieren te lang kookt slaan ze groen uit
ahh vandaar, het ziet er echt goor uit
haha ik ben soms echt net een gefrustreerd kind in de auto, wist echt niet dat ik dat in me had, ik miste gisteren 3 x !!! een domme afslag en ik gilde gewoon van frustratie. echt zoals een kind weleens gilt in de supermarkt als die geen koekjes mee mag nemen.
deze vraag heb ik 2 jaar geleden ook weleens gesteld haha want ik vind het echt iets interessants eigenlijk, want mijn ervaring is (tot nu toe ) dat ik dat nooit meer heb gedaan sinds mijn jeugd. Dus hebben jullie afgelopen tijd/jaren nog weleens gegild?
en niet in de achtbaan!
- ja
- nee
0 stemmers
Houden jij en je partner allebei van dezelfde soort gekookt ei? Ik was happy met mn eierkoker maar mn vriend houd van hard gekookt ei en ik van zacht. Dus het kan er alsnog nooit tegelijk in.
- Ja wij hebben dezelfde smaak als het op gekookt ei aankomt.
- Nee
- N.v.t. /eet nooit gekookt ei oid.
0 stemmers
Nee maar heb hier echt zin in eigenlijk?
Hahahahaha ja same
Ik was zaterdag op visite bij vrienden die kippen hebben en 1 van die kippen is broeds en zit nu op de bevruchtte eiren die ze hebben besteld via internet maar ik had dat gedeelte even gemist. Dus toen ze vertelde dat ze over een week misschien al kuikentjes hadden vroeg ik “jullie hebben geen haan he” en dacht ik al helemaal “hoe ga ik dit brengen dat er zo geen kuikentjes komen”
Nee maar ik heb die neiging wel heel vaak (gehad). Op de uni of op het werk kon dat niet want het zou heel raar geweest zijn als ik opeens in de wc zou zijn gaan staan gillen.
ja het schijnt een instinctieve emotionele reactie te zijn, dus niet gek dat je die neiging vaak hebt gehad! het overkwam me gisteren en dat kwam echt uit pure frustratie en stress op dat moment. bijna zoals in een cartoon haha.
Ja ik gil ook wel regelmatig eigenlijk. Vooral als dingen niet lukken of als ik bijna uitglij over een stuk speelgoed van mijn kind (of over mijn kind).
Zoals deze scene als ze haar kamer binnenloopt, dus niet een ‘gewone’ hoge gil.
o ja precies deze scene ja!
Bij mij hangt dit af van hoe het ei klaargemaakt is. Bij een hardgekookt ei eiwit en bij zachtgekookt/spiegelei eigeel
En wat vind je dan lekkerder, eiwit bij een hardgekookt eitje of eigeel bij een zachtgekookt of spiegelei?
Fantasyyyyy maar staat er niet tussen haha