Stel je persoonlijke vraag #24

Née ik betaal of fooi of bezorgkosten. Maar ik woon vaak op een paar minuten lopen van het restaurant af en vind €2.50 bezorgkosten dan echt heel veel. Dus haal het dan vaak op.

Mensen die geen fooi geven zijn gierige tatta’s. (Ur welcome).

20 likes

Maar je snapt dat als het word gebracht diegene in die tijd ook iets anders zou kunnen doen dus dat het niet raar is dat je daarvoor betaald?

1 like

Jahoor, dat snap ik. Maar dan heb ik al voor die service betaald.

Dus eigenlijk ben je gewoon gierig

2 likes

Haha als jij dat gierig vindt, vind ik dat helemaal prima!

Bezorg kosten vind ik meer dan normaal. Maar ik vind sommige minimale bestel kosten wel wat hoog. Bijv als alle gerechten 15 euro zijn maar je voor 25 moet bestellen enzo. Dan moet je allemaal random shit erbij bestellen.

37 likes

En dat restaurants momenteel… al een hele tijd dicht zijn en dus ongeveer 0 geld hebben.

1 like

Ja maargoed hadden ze het maar voor niks moeten brengen he!!

4 likes

Ik had laatst vooraf online al fooi betaald, kon alleen op die manier en wil altijd wel iets geven… was het een uur te laat en kreeg niet eens excuses :tired_face:

Ik wist niet eens dat sommige restaurants geen bezorgkosten rekenen :no_mouth:

3 likes

Ja dat klopt, dat vind ik ook echt kut. Dan betaal ik nog liever meer bezorgkosten. Vooral bij eten dat niet goed opgewarmd kan worden of niet meer lekker is de dag erna.

4 likes

Het valt me wel op dat er nu vaker bezorgkosten worden gevraagd maar dat vind ik niet erg/raar, alleen een constatering.

3 likes

Het Heijderbos vanwege de ligging en de Jungledome <3

Niet gezien maar wel crush op Rio :point_up:t3:

3 likes

Nee vind het zelf ook niet raar en begrijp het heel goed. Maar was mij inderdaad gewoon opgevallen.

Wat betreft uiterlijk haal ik het bij geen van drie. Ze zien er zo gestyled uit qua haar vooral!

1 like

Heijderbos omdat ik daar vroeger menig kinderfeestje heb gehad in het tropisch zwemparadijs. Urenlang rondhangen in de wildwaterbaan (en met 10.000 blauwe plekken eruit komen omdat hij zo lomp was), van die supersteile glijbaan afgaan, chillen in het golfslagbad en als kers op de taart kleffe nuggets en friet eten in het restaurant :heart:

Mini biecht: ik heb met een paar vriendinnen zo’n 4 jaar geleden weer zo’n dagje zwemmen daar gedaan. Was heerlijk.

6 likes

Ik kwam een vriendin en mijzelf tegen op Melrose Avenue, ik was daar toen op vakantie!

Dit is echt 7 jaar geleden ofzo.

67 likes

Ik ben met thuisbezorgd wel echt slecht in fooi geven. Mijn ouders zijn van die schatten die altijd zorgen dat ze voor dit soort dingen geld in huis hebben maar ik heb nooit contant en los betalen via Thuisbezorgd vind ik tricky. Geloof er niks van dat het dan daadwerkelijk bij restaurant/bezorger terecht komt.

6 likes