Stel je persoonlijke vraag #24

Maar dat een andere personage mijn naam heeft lijkt me nog kutter

2 likes
  • Liever forever alleen
  • Liever forever met een extreem saaie relatie, maar wel samen

0 stemmers

Wat vind je van een relatie waarbij een van de twee of beiden nooit verliefd zijn geweest op elkaar?

• Geen mening
  • Zou ik niet willen
  • Zou ik best willen
  • Vind ik mooi, dat je toch voor elkaar kiest ondanks dat dat gevoel er niet is/was
  • Verliefd zijn is toch helemaal geen vereiste voor een relatie
  • Vind ik zonde, dat je voor een relatie gaat zonder dat gevoel
  • Verliefdheid is toch maar voor even
  • Ik vind verliefdheid heel belangrijk
  • Dit heb ik zelf (gehad)
  • Dit heb ik nog nooit gehad

0 stemmers

Stel er zou een FF Big Brother zijn, zou je hieraan meedoen?

• Nee, maar ik zou wel kijken :popcorn:
  • Nee, zou ook niet kijken
  • Ja lijkt me wel leuk
  • Ik twijfel
  • Ik zou alleen meedoen als het niet op tv was, een FF livestream is prima
  • Ik zou alleen meedoen als het nergens wordt uitgezonden

0 stemmers

Ik vind verliefd zijn juist kut. Was zo blij toen die periode over was in mijn laatste relatie. Die onzekerheid, dat je niet meer normaal na kunt denken, de hele fucking dag met die persoon in je hoofd, hou op hoor. Lijkt me fijn als je je wel heel erg aangetrokken tot iemand voelt, maar dat je dat verliefdheidstuk overslaat en langzaamaan van diegene houdt.

4 likes

Ik heb dat eigenlijk in elke relatie gehad die ik ooit heb gehad. Ik vind het 1-2 maanden spannend en leuk, en daarna verdwijnt bij mij gewoon al het gevoel. Soms hield ik het dan maar gewoon ‘aan’ omdat ik dacht: nouja misschien hoort het gewoon zo. Maar inmiddels heb ik zoiets van: dan ben ik gewoon veel liever alleen.

2 likes

Heb je wel eens een blindedarmontsteking gehad?

• Ja! En ben toen ook geopereerd
  • Ja! Maar ben niet geopereerd
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel pijn deed het?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Geen blindedarmontsteking gehad

0 stemmers

Als die ontstoken is en je wordt niet geopereerd dan ontploft ie op een gegeven moment toch?

2 likes

Dacht ik ook! Maar heb eens ergens gelezen dat je lichaam in sommige gevallen de ontsteking zelf kan oplossen

Ik heb wel een keer op de seh gelegen met heel heftige buikpijn aan de andere kant (op telefonisch aanraden van de hap naar de seh gegaan). Toen waren ze bang dat ik m’n blinde darm aan de verkeerde kant had zitten en dat het toch blinde darmontsteking was, maar dat bleek gelukkig toch niet het geval. Ik wist helemaal niet dat dat kon maar het schijnt dus een optie te zijn :woman_shrugging:t2:

1 like

Vriendin van me had dit en was toen bij de seh weggestuurd met antibiotica, omdat ze dachten dat het een blaasontsteking was??? Ze had echt de standaard symptomen en een week later is ze toch geopereerd.

1 like

Hoeveel pijn deed wat, de ontsteking of de operatie?

Ontsteking viel wel mee, vage buikpijn. Maar als ik er dan op drukte viel ik bijna flauw. Maar dat was meteen weer weg als ik losliet.

Na de operatie had ik redelijk wat pijn, kon paar dagen niet rechtop lopen. Maar ging ook wel snel weg

Oh en ik had acute, arts zei dat ze net op tijd waren met opereren. Terwijl ik wel nog 24 uur moesten wachten tussen diagnose en operatie

1 like

De ontsteking! Lijkt me heel naar :confounded:

Fun fact: ik heb foto’s van de operatie en de blindedarm hahah ik ben in IndonesiĂ« geopereerd en daar is het kennelijk normaal om foto’s te maken voor de verzekering ofzo. Nouja leuk voor verjaardagen.

24 likes

Je weet de weg naar het tmi topic?

4 likes

Zeker niet

2 likes

Jammer

Ik heb anderhalf week geleden m’n relatie van 8 maanden beĂ«indigd en ben er denk ik een halve week echt helemaal kapot en verdrietig van geweest, maar voel me nu eigenlijk best wel goed. Heb het idee dat dit echt mega snel is? Dus ben wel benieuwd naar hoe lang jullie echt heel erg verdrietig zijn geweest na een breakup. Speelt misschien ook wel mee dat m’n gevoel al een lange tijd weg was trouwens

• 0-1 week
  • 1 ĂĄ 2 weken
  • een maand
  • een paar maanden
  • langer dan een half jaar
  • langer dan een jaar

0 stemmers

Joh maak je daar niet druk om hoor. Fijn toch!

Ik heb zelfs maar 2 dagen verdriet gehad na een relatie van bijna 2 jaar. Voelde me zo bevrijd, terwijl het niet eens een hele slechte relatie was. En sommigen zijn een jaar verdrietig. Alles kan.

9 likes

Aah dankjewel hiervoor. Voelde me er bijna schuldig over ofzo? Maar ik voel me inderdaad ook zo bevrijd terwijl mijn relatie ook echt niet slecht of fout was!

1 like

Ah super toch! Niet schuldig voelen hoor, doet niks af aan je relatie dat je maar kort verdrietig was. Juist genieten van het vrije gevoel!

3 likes