Stel je persoonlijke vraag #23

Nee joh, zul je zien dat ze dan Kensington laten spelen. Mij niet bellen.

4 likes

Ik hoor mijn buur vaak seksen, het lijkt me echt vreselijk als dit mijn broer/zus zou zijn :sob:

10 likes

Herken jij dit?
Soms is dus ook ja

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Haha O absoluut. Zeker bij spannende of lange mails

2 likes

Vooral ff checken of er toch echt geen gekke foto per ongeluk is meegestuurd (na 80 dubbelchecks voor het verzenden)

8 likes

Hahaha ja en achteraf denk ik altijd kut had dit of dat er nog bij kunnen zetten

5 likes

Dit heeft me gemotiveerd om me op zijn minst aan te melden bij Sanquin voor bloeddonatie, dus thanks hiervoor!

Uiteindelijk misschien ook stamceldonatie, maar vind dat nu nog wat eng?

2 likes

Ik las het als ‘test’ concert, als in x proefkonijnen die lekker naar een concert gaan en dan zie we achteraf wel of en hoeveel er Coroon krijgen. Daar bedankt deze Slippers voor. Al die tijd minimaal sociaal contact en dan straks bij een medium concert alsnog het te krijgen, no Thank You.

8 likes

Haha ja ik dacht ook dat dit de bedoeling was inderdaad!

Bij een salarisverhoging zonder cao hoeveel krijg je erbij: (anoniem)

• 0-25 euro
  • 25-50 euro
  • 50-100 euro
  • 100-150 euro
  • 150-200 euro
  • 200-400 euro
  • 400-600 euro
  • Meer dan 600
  • Ik zit wel aan een cao vast/geen werk/geen verhoging

0 stemmers

Geen idee of dit een goed te beantwoorde vraag is, maar dan heb ik een idee wat normaal is haha.

Ik heb twee jaar achter elkaar 375 gekregen (promotie en een nieuw contract) en volgend jaar krijg ik 275 en een aandeel. Een collega op een andere functie die geen promotie kreeg zat op de 200.

1 like

Oeh dat is lekker!

Hier stond pas een stuk over in een Belgische krant!

(Betalend artikel hier)

45 likes

Wie zijn deze mensen? Want ik laat je gewoon in een hoekje op de grond liggen met je dronken harses.

2 likes

Heel vaak, maar eigenlijk ook buiten uitgaan. Bijvoorbeeld aan het meisje achter de kassa of als ik met iemand in de lift sta ofzo. Ik denk heeel vaak als ik om mij heen kijk ‘oh die heeft echt een mooie jas/mooie nagellak/mooie lippenstift’ en een tijd geleden besloot ik om dat hardop te zeggen tegen mensen onder het mom van, wat meer positiviteit in deze wereld ofzo?! Ik vind het andersom ook leuk als ik een compliment krijg van een vreemde, mits het geen enge meneer is.

57 likes

Ja eigenlijk altijd wel. Ik gaf ook heel vaak complimenten toen ik nog bij de kassa van een poppodium werkte. Kreeg ik ook altijd vet leuke reacties op

10 likes

Jaa maar niet alleen met uitgaan. Overal eigenlijk wel.

1 like

@monkeyslut eerst stemde je nee en daarna ja :stuck_out_tongue:

Ik doe het nooit, heeft geen reden maar ik vind het gekgenoeg zelf niet leuk om complimenten van onbekenden te krijgen.

Naar aanleiding van een vlog waar iemand zei "ik heb altijd al het sterke gevoel gehad dat ik moeder wou worden en dat die rol echt voor mij weggelegd is.

Voor de mensen met kinderen: heb jij dit sterke gevoel dat je echt gemaakt bent voor het moederschap (gehad)?

• Ja dit heb ik altijd al gehad
  • Ja, dit kwam op latere leeftijd
  • Ja, dit gevoel kwam nadat ik kinderen kreeg
  • Ik heb dit gevoel wel gehad, maar nu niet meer
  • Ik heb dit gevoel nooit gehad, ik heb/had wel een kinderwens
  • Ik heb dit gevoel nooit gehad, ik had ook eigenlijk geen kinderwens
  • Ik heb per ongeluk gestemd

0 stemmers

Voor de mensen zonder kinderen: heb jij dit gevoel (gehad)?

• Ja dit heb ik altijd al gehad
  • Ja, dit kwam op latere leeftijd
  • Ik heb dit gevoel wel gehad, maar nu niet meer
  • Ik heb dit gevoel nooit gehad maar heb wel een kinderwens
  • Ik heb dit gevoel nooit gehad en heb ook geen kinderwens
  • Ik heb per ongeluk gestemd

0 stemmers

Ja ik klikte verkeerd, dat heb ik bijna iedere dag wel bij een poll

3 likes