Stel je persoonlijke vraag #23

Nee, ze rijden wel altijd apart naar het werk!

1 like

Ik denk dat ze beiden schuldig zijn. Medewerker X die heeft (met toestemming van collega Y) zeker een stuk gehad, want hij was nieuwsgierig en had nog nooit red velvet gehad. Misschien zag de baas dat en had hij zoiets van, oh dat wil ik ook wel. Misschien hebben ze het zelfs met zn tweeën gedeeld?

10 likes

Ook een goede optie, alleen zou de taartdoos dan wel in de kantine weggegooid zijn, maar dat is niet het geval (heel misschien hebben we de prullenbak overhoop gehaald om dit te checken)

22 likes

Lemony Flutter van Lush

• Is geweldig!
  • Is goed, maar niet geweldig
  • Valt tegen
  • Heb ik nog nooit gebruikt/ken ik niet
  • Anders

0 stemmers

Ruikt heel lekker en deed best wat voor mn droge handen en nagelriemen maar ik kreeg het niet op tijd op.
Dus toen was het niet meer goed

1 like

Oh nee dan kan dat niet.

Dit is net cluedo haha. Het was werknemer X, in de kantine, met zijn blote handen! :joy:

5 likes

Dat is moelijker te beantwoorden dan ik dacht. Maar ik zou zeggen dat een geslaagd kind een kind is dat een leuke persoonlijkheid heeft, zelfstandig en gelukkig is en niet betrokken bij zaken als criminaliteit/ drugs/ foute vrienden. Zoiets.

Ik zal er maar meteen als disclaimer bij zetten dat ongelukkige mensen ook best geslaagd kunnen zijn, maar ik denk dat je als ouder je kind liever gelukkig ziet.

2 likes

Echt heel herkenbaar. Ergens denk ik: zoveel mensen hebben kinderen, hoe moeilijk kan het zijn?

Maar ben ook zo ontzettend gehecht aan onze vrijheid.

4 likes

Neee kroketten! Hahaha

een gewone krentenbol

en @Bunnyslippers ik denk dat daar een verschil in zit
 ik maak totaal geen gebruik van mijn vrijheid om spontaan uit eten te gaan, reisjes te boeken, alcohol te drinken, weg te gaan, laat thuis te komen, festivals te bezoeken. dat soort dingen vind ik gewoon niet leuk dus in die zin hoef ik er niks voor op te geven en wordt mijn leven juist minder saai want ik zou dan een baby krijgen.
het is niet dat het zonder baby nou spetterend is en dit nog 60 jaar zo doen op deze manier spreekt me al helemaaaal niet aan.

ben trouwens wel gelukkig en vermaak me goed!

3 likes

Nee, dat weten we dus nog niet zeker! Die collega is vandaag vrij en we hebben hem ook nog niet te pakken gekregen.

1 like

Hahaha goed onthouden, waren beiden die ik meegenomen had toen

Hahahah dit was echt een genot om te lezen! Dank je

2 likes

Beide misschien? Je collega heeft een stuk gegeten en her ding weggezet en je baas is met de restjes aan de haal gegaan en heeft de doos gewoon meegenomem.

Edit. Misschien je baas zelfs in 2 keer. Eerst een kwart en toen de rest.

6 likes

Of juist andersom, baas heeft een stuk gegeten en collega X heeft de rest met doos mee naar huis genomen, want zoveel was er niet over en hij mocht het toch meenemen, met doos was dan wel zo makkelijk.

23 likes

Je baas

Vertouw nooit iemand met vreetbuien, die kunnen echt onmenselijke porties dwangmatig eten met bodemdrang.

Taartdoos misschien onderweg weggegooid uit schaamte. Kan je t m niet vragen?

11 likes

Wat bedoel je hiermee? Dat omdat jij en je vriend gelukkig zijn in/met het leven jullie kind dat ook wel zal zijn, of interpreteer ik het verkeerd? Want dat is toch van zoveel meer factoren afhankelijk dan genen.

5 likes

Ik heb nooit een kinderwens gehad en was ook heel lang relatieloos. Heb weleens gedacht dat het daar misschien aan lag, want zonder vriend is een zwangerschap ook wel uitgesloten. En iedereen zei altijd ‘wacht maar, later’ of ‘als je een vriend hebt dan’. Nu heb ik een vriend, maar nog steeds geen kinderwens. Ook al is hij absoluut de leukste en de liefste.

1 like

Vanuit die redenatie verdenk ik mijn baas ook meer. Ik ga het hem vragen als ik hem zie.

1 like

Nah meer tussenin. Het had niet gehoeven.

1 like