Stel je persoonlijke vraag #22

Had jij vroeger Blond servies?

• Nee
  • Ja
  • Nee, maar nu wel
  • Ja, nog steeds

0 stemmers

Ja, maar niet vrijwillig. Dat was het servies dat ik met 1 kerst ongevraagd van m’n hele vaders kant van de familie kreeg.
Edit: ik durfde niet te zeggen dat ik het stom vond en ging vlak daarna inderdaad op mezelf wonen dus heb het best lang gebruikt nog. Uiteindelijk via marktplaats kunnen verkopen voor genoeg geld om daarna nieuw servies Ă©n een hoop pannen te kunnen kopen.

9 likes

Bij mijn ouders stonden altijd twee grote blond mokken (ooit cadeautjes geweest geloof ik) en eerlijk, die grote mokken zijn wel echt chill om thee uit te drinken :ok_hand:t3: Ik zou ook nooit een heel servies er van willen hebben, maar Ă©Ă©n grote Blond-mok om thee uit te drinken vind ik nog wel wat gezelligs hebben! Mijn vriend heeft een heel saai volwassen servies maar hij drinkt altijd koffie uit een knalgele Pokemon mok en dat heeft ook wel wat, toch een persoonlijke touch ofzo.

13 likes

Ik heb alleen mokken gehad en deze gebruik ik nog steeds, lekker grote mokken om thee uit te drinken

1 like

Om het even op te nemen voor het broodrooster. Ik heb sinds deze zomer een broodrooster en het voelde nooit als iets wat ik miste maar het is samen met het tosti-ijzer echt de beste aankoop van 2020 geweest!
Brood en vooral oud brood is opeens heel lekker ipv meh.
Ik gebruik m echt veel vaker dan ik had verwacht.

11 likes

Naast mijn föhn is denk ik mijn broodrooster mijn favoriete huishoudelijk apparaat. Geroosterd brood is zoveel lekkerder (en sneller) met een broodrooster. Zou echt niet zonder kunnen. Ik eet ook eigenlijk nooit niet geroosterd brood thuis.

14 likes

Ja! Ik woon al ruim 10 jaar niet meer bij mij ouders en ik heb nooit een broodrooster gemist. Totdat ik vlak voor “de crisis” nog op vakantie was en we hadden een broodrooster in dat huisje. GE-WEL-DIG. Sindsdien zo vaak aan die vakantie teruggedacht en die broodrooster en hoe lekker gewoon boter en kaas erop smaakt. Nu heb ik er eentje voor kerst gevraagd.

3 likes

Heb heel veel weggegeven (aan een kennis die het een half jaar later op Instagram ging verkopen
) maar de theemokken gehouden! En geloof dat ik die eierdopjes ook nog heb. Maar die gebruik ik echt nooit.

1 like

Mijn beste vriendin heeft een hele buffetkast vol. Van taart thema tot Sint en kerst, zelfs een speciale sushi set.

Ik vind het eigenlijk vreselijk, maar het past zĂł goed bij haar en de sushi set vind ik best gezellig om mee te eten :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Haha ik heb precies dit bij m’n ouders, volgens mij twee keer voor Sinterklaas ongevraagd een blond mok gekregen, maar eentje is echt een halve liter, superchill. En er staan gelukkig niet van die gekke stripjes op

1 like

Ik heb wel veel voor mijn uitzet, maar ik denk dat ik het toch weg ga doen en voor een saaier servies ga.
En zoals @Dombo de mokken blijven!

1 like

Ik had vijf jaar geleden echt een super grote uitzet gespaard, maar inmiddels heb ik daar niks meer van. Ik gebruik nu borden die ik deze zomer in de hema heb gekocht, bestek van de Action en mijn meeste mokken en glazen zijn gejat

Heb jij @roeptoeter haar mokken gejat?

6 likes

Ik riep al jaren dat ik baalde dat mondkapjes hier niet genormaliseerd waren omdat ik soms geen zin heb om m’n hoofd met de wereld te delen. Little did I know

Maar ik zou ze gewoon blijven dragen op dagen dat ik zin heb.

8 likes

Wel een beetje in dezelfde categorie; ik heb wel wat dingetjes van het oilily servies en word er iedere keer weer blij van bij gebruik :blush: Het is dat dit servies extreem duur wordt aangeboden op marktplaats anders had ik graag de boel bij elkaar gespaard.

Ja! Sorry @roeptoeter maar i love business servies

1 like

Alleen een 0,5L theemok :ok_hand:

1 like

For some reason heb ik dit al meerdere keren gekregen als cadeautje maar ik vind het echt verschrikkelijk hahahah. Maar de mokken zijn inderdaad wel echt chill dus die gebruik ik wel

Ik ben echt een trotse bezitter van Blond servies :rofl:
Mijn vriend vindt het gelukkig ook leuk en zit soms zelf op marktplaats te kijken of er nog wat scoren valt.
Hij heeft zijn eigen ontbijt setje met Brussel erop aangezien hij daar gestudeerd heeft en gewoond.
Hij vond het servies van zijn moeder maar saai en lelijk wit en was blij dat ik een gekleurd servies had :rofl::rofl:

13 likes

Moest even zoeken op Google. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel lelijks bij elkaar heb gezien. Sorry liefhebbers!

13 likes