Stel je persoonlijke vraag #20

Dit weer kan ik prima handelen maar als we in een hittegolf zitten voelt het pas echt eindeloos. :hot_face:

18 likes

Wat is het duurste bedrag wat je ooit aan een gezichtscrĂšme hebt uitgegeven?

• 0 - 10 euro
  • 10 - 20 euro
  • 20 - 30 euro
  • 30 - 40 euro
  • 40 - 50 euro
  • 50 - 60 euro
  • 60 - 70 euro
  • 70 - 80 euro
  • 80 - 90 euro
  • 90 - 100 euro
  • Meer dan 100 euro
  • Ik gebruik geen gezichtscreme

0 stemmers

Wat voor wondercreme was dat @Ziba ?

Ik moet weer even wennen, want dit kan goed 3/4 jaar geleden zijn.
Wat zouden jullie doen als dat je sinds 2 weken uit elkaar bent met je ex en hij nu vraagt om dubbeldates (althans zo zie ik ze, het stond onder de noemer ‘eetclub’) wil laten doorgaan.

Metacell Renewal B3 en H.A. Intensifier van SkinCeuticals. Ik vind hun producten heel erg fijn.

Ik zie nu trouwens dat ze iets goedkoper zijn, 100 en 95 euro dus ik heb m’n stem aangepast.

1 like

Waarom zit er niets tussen geweldig en wel Oke? Ik vind wel oke in de buurt zitten van niet zo heel goed.

6 likes

Met mij gaat het beter dan een paar maanden terug. Maar wat ik nu merk is dat ik weer angstiger wordt en dan vooral in de zin van dat als ik ergens ben geweest dat voor mij ‘risicovoller’ voelt, ik echt de dagen aftel totdat een eventuele incubatieperiode afgelopen is. Na een stuk of 8 dagen voel ik mij dan ook opeens weer beter. Of als ik bij mijn moeder ben geweest (risicogroep en de enige die ik zie naast mijn vriend eigenlijk) tel ik ook echt die twee dagen af omdat je 2 dagen voor klachten al besmettelijk kan zijn.En als ik in die dagen dus hoofdpijn of keelpijn oid krijg schiet ik gelijk zo in de stress echt kut :expressionless:

2 likes

Ff opgezocht, klinkt wel veelbelovend ja. Ik gaf echt nooit veel geld uit aan crùmes en nu heb ik deze week wat van Paula’s choice besteld en Clarins wat samen over de 100 euro wel was en ik vind dat ergens ook weer zonde. Al doe ik er wel lang mee.

1 like

Heb jij zogeheten coronagekkies in je familie of vriendengroep?

• Nee niet 1
  • Ja een enkeling in m’n familie
  • Ja een enkeling in m’n vriendengroep
  • In zowel de vriendengroep als familie veel
  • In de vriendengroep en familie een enkeling

0 stemmers

• Ik heb een coronatest gehad en ik vond het heel kut
  • Ik heb een coronatest gehad en ik vond het niet zo boeiend
  • Ik heb geen coronatest gehad

0 stemmers

Vriendengroep en familie is aan de kant van mijn vriend hetzelfde, vandaar mijn antwoord :joy:

1 like

Misschien zitten ze er wel tussen maar ik heb ze nog niet ontdekt :eyes:

6 likes

Meerdere in mijn familie, mijn vrienden heb ik gelukkig wel goed uitgekozen.

2 likes

Ik vind het jammer dat het nooit meer Ă©cht koud wordt in Nederland en dat het niet meer sneeuwt (echt zo’n dik pak wat dagen blijft liggen). Tis gewoon van dat net niet weer

34 likes

Jaa kom maar door met een dik pak sneeuw :heart_eyes: Hoef deze winter toch niet minstens 4x in de week met de trein dus prima haha

2 likes

Een vriendin een beetje, maar het gekke is dat ze geneeskunde heeft gestudeerd dus je zou zeggen dat ze wel beter weet haha. Ze is gelukkig geen 5G viruswaanzin gekkie, maar gewoon heel kritisch op het beleid van de Nederlandse overheid en de who.

1 like

Ik heb dus 1 nicht met 3 jonge kinderen die telkens van die viruswaarzin achtige berichten op Facebook post, en zij is goed bevriend met haar schoonzus die oncoloog is. Vind het echt apart.

1 like

Ik heb zelfs al een keer een wattenstaafje in m’n neus hard omhoog gedrukt en diep. Echt niet prettig maarja het schijnt eh 10 seconden te duren? M’n vriend vond het trouwens niet boeiend maarja ik denk niet dat hij het type is die zou zeggen dat het heel naar was. Ik ken er wel veel die getest zijn maar dan ga ik niet vragen hoeveel pijn het deed.

1 like

Huh waarom heb je dat gedaan?

2 likes

Niet kinkshamen Lemon, is niet cool.

6 likes