Stel je persoonlijke vraag #20

Schoonfam heeft een app met het gezin plus aanhang behalve me😎

5 likes

image

Hoe vaak maak jij de oplader van je elektrische tandenborstel schoon?

• Ik poets niet elektrisch
  • Mijn tandenborstel heeft een ander soort oplader, usb-kabel bijvoorbeeld
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Tweewekelijks
  • Maandelijks
  • Elke twee maanden
  • Elke drie maanden
  • Elk half jaar
  • Elk jaar
  • Als hij echt heel vies is
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

Ik maak hem schoon als ik de badkamer schoonmaak, of als hij heel vies is.

Mijne gaat in een glas dat ik op een contactloze oplader kan zetten. Glas spoel ik af en toe uit.

Ik maak hem echt veel te weinig schoon :see_no_evil:
Ik poets met paradontax of andere zouttandpasta en dat maakt alles zo ontzettend smerig.
Maar ja, liever dat dan aften :roll_eyes:

3 likes

Ik zet hem eigenlijk alleen op de oplader als hij opgeladen moet worden. Het apparaat zelf spoel ik na gebruik af en maak hem dan ook droog dus die wordt niet echt vies

1 like

Ik zit zelfs nog in een app met de neven/nichten/ooms/tantes/oma etc. van mijn schoonfamilie, wordt niet zo actief gebruikt

Haha ja ik heb precies hetzelfde :grimacing: had hem nu even een tijdje niet schoon gemaakt, 2 weken ofzo, en er zat echt een ranzige plakkaat op. Mijn vriend die gewoon ‘normale’ tandpasta gebruikt maakt dat ding nooit schoon en hij hem zitten er alleen een paar kringen op.

1 like

Ik zit ook in zo’n schoonfamilieapp, meest actieve groep waar ik in zit :neutral_face:

Welk tosti-ijzer gebruiken jullie en is aan te raden? Ik had er jaren 1 van Philips (Cucina) wel prima maar het liefst zou ik het ijzer los kunnen halen (ivm schoonmaken, evt in vaatwasser)

M’n moeder maakt soms een familie groepsapp als er iets geregeld moet worden, en daarna gooit ze iedereen er weer uit lol. Heb er wel een met m’n broers die echt zelden wordt gebruikt voor cadeautjes bespreken ofzo. Maar die met m’n schoonouders is wel intens actief.

Een printer

Als je hier een melding krijgt, klik je er dan op om te zien over welke van je Posts het gaat?

• Ja
  • Nee
  • Alleen bij likes
  • Alleen bij comments
  • Alleen als ik getagd wordt
  • Alleen bij comments en tags

0 stemmers

Ik ben even benieuwd of ik gelijk heb of degene in mijn afstudeerteam

Wat is bij jullie van toepassing als je een enquĂȘtes ziet voorbijkomen op bijvoorbeeld facebook?

• Ik vul alle enquetes altijd/vaak in (als ze me aanspreken)
  • Ik vul ze vaker in als het voor studenten is
  • Ik vul ze vaker in als ze niet van studenten zijn maar voor een bedrijf
  • Fuck enquĂȘtes, die vul ik nooit in

0 stemmers

Samenvatting

Ik zei dat als we erbij vermelden dat we studenten/afstudeerders zijn, mensen dan vaak een gunfactor voor je hebben, maar hij vond van niet wat dat staat ~professioneel~ .Maar we zijn niet professioneel we zijn wel studenten :thumbsup:

9 likes

Hhahaa duidelijk, had ik toch gewoon gelijk :thumbsup:

1 like

Haha nou maakt niet uit toch, buiten Frankrijk om mis je natuurlijk ook helemaal niks :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Ik heb niet eens mijn broer zijn nummer :joy:

Welke :slightly_smiling_face:-typer ben je?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

Neeee ik ben echt team Italië. Veel meer sfeer, beter eten. Leukere mensen, mooiere taal. Mooiere steden. Alleen qua natuur lopen ze misschien een beetje gelijk.

Fuck Frankrijk :ghost:

8 likes

Ja, hmmmm

1 like