Stel je persoonlijke vraag #18

Ja dat. Wij hadden een buurvrouw die om de zoveel dagen aanbelde om de naaimachine te lenen. Dat ging het hele jaar zo door. Uiteindelijk heeft ze hem voor een klein vriendenprijsje overgekocht.

1 like

Waar was jij als kind bang voor?

• Drijfzand
  • Karbonkel
  • Sinterklaas
  • (Zwarte) piet
  • Clowns
  • Kinderlokkers

0 stemmers

1 like

Ben nog steeds als de dood voor clowns :sob:

4 likes

Ik vind mensen met schmink gewoon niet fijn om mee te praten. Ik wil zien wie er voor me staat en bij een clown kan dat minder

5 likes

Voor Karbonkel ben ik nog steeds doodsbang. Degene die dat bedacht heeft, heeft echt een ontzettende hekel aan kinderen.

4 likes

Anders: stel zij gebruiken mijn grasmaaier en ik hun heggeschaar dan prima. Zonde als iedereen z’n eigen ding heeft eigenlijk

2 likes

Ik ook! En maskers ook, die durfde ik als kind ook niet zelf op te doen :sweat_smile:

2 likes

Was niet per se bang voor Sinterklaas maar werd wel doodzenuwachtig van hem en er was geen ‘niks van dit alles’-optie dus dan maar de Sint.

Aah shit die optie vergeten, beginnersfoutje! Dit was mijn eerste poll ooit :sweat_smile:

5 likes

Weet niet of het je uitmaakt, maar je postcode (denk ik) staat hier nu in.

Oh thanks, bericht maar weer verwijderd.

2 likes

Mijn vader was/is heel angstig

1 like

Ja, ontzettend. Maar met een goede reden want mijn nicht is daadwerkelijk wat overkomen. Heb het overbezorgde in mijn opvoeding daardoor ook nooit als vervelend beschouwd.

2 likes

Hahaha ik wil context bij deze poll

Wees maar gerust mijn kind, het is je vergeven.

(Leuke poll trouwens, sorry voor mijn slechte Sinterklaasimitatie hierboven haha)

1 like

Ben er in de eerste klas op de middelbare school achtergekomen wat tippelen is. We moesten naar een bejaardentehuis om ouderen te interviewen over spelletjes die zij vroeger speelden en toen zei een vrouw dat ze tippelde. Nou geeeen idee, dus vroeg op school aan de docent wat het was :sweat_smile:

14 likes

:flushed:

8 likes

Ik weet nog dat ik 17 was en naar New York ging met mn beste vriendin, zonder ouders dus. Onze mobiels deden het daar niet en we waren te lui om te bellen met zo’n Payphone.

Haar moeder: belde heel Brazilië af tot dat ze iemand had gevonden die iemand kende die weer iemand kende in nyc, die vervolgens buiten adem ons hostel ingerend kwam om haar te vertellen dat ze haar moeder moest bellen. Die arme man had de hele dag gezocht naar ons hostel.

Mijn ouders: stonden niet op Schiphol toen ik terug kwam en toen ik ze belde zeiden ze verbaast “Huh ben je nu al terug dan? Of waarom bel je eigenlijk?”

52 likes

Ik heb meer likes

• Gegeven
  • Ontvangen
  • Is gelijk

0 stemmers

1 like

Ik liep gisteren met een vriendin langs een rare weg waar steeds mannen rondjes reden en toen we op de terug weg waren zagen we ineens allemaal afgesloten parkeerplaatsen met een gordijntje erlangs( was binnen) en toen zag ik een groot bord met: regels tippelzone. Dat verklaarde alles :sweat_smile:

Maar ik zei dat tegen die vriendin en die had nog nóóit van dit woord gehoord(maar zij kent heel veel woorden niet) en toen zei ik het net tegen een andere vriendin en die was de betekenis ook even kwijt, maar ik vind het best wel algemene kennis, dus wilde het even hier peilen!

3 likes