Ik zit er aan te denken om een e-reader te kopen. Welk merk is beter?
- Kindle
- Kobo
0 stemmers
Ik zit er aan te denken om een e-reader te kopen. Welk merk is beter?
0 stemmers
Kobo kan je alle bestandstypen opzetten (EPUB, pdf, etc), bij Kindle kan je alleen hun eigen bestandstype gebruiken dus je moet dan boeken altijd omzetten. In de VS is dit merk heel groot dus daar is het gebruikelijk, maar in NL een stuk minder.
Je kan je Kobo ook aan je Bol.com account koppelen zodat je als je een boek daar koopt, hij meteen erop staat. Superhandig! En ik vind Kobo plus persoonlijk ook echt ideaal
Oh dat is inderdaad wel minder dat je het eerst allemaal moet omzetten. Welke kobo heb jij?
Ik heb de Kobo Aura H2O Edition 2, die is dus ook helemaal waterdicht, superchill want dan kan je ook rustig in bad of in het zwembad lezen
Lol ik dacht dat je het had over je favoriete lulvorm
Heb jij een satisfyer? (Anoniem)
0 stemmers
Haha, dankjewel! Ik wist dit niet eens, en je hebt helemaal gelijk, het had in dit geval geregeld moeten zijn.
Ik zweer bij m’n Kindle en heb calibre als bibliotheekapp, die concert al die bestandstypes vanzelf.
Ik denk niet dat deze zijn uitgerold maar gewoon niet zijn opgerold.
Sorry flauw.
Ik heb het gisteren nog zien liggen in de supermarkt van het merk Haribo
Beschuitlul
Pocketbook!
Ik zou overal #trekinchips bij zetten in de hoop dat Lays me gaat sponsoren.
Hoe bedoel je bibliotheek app? Ik wil namelijk lid worden van de bieb hier maar ik vraag me af of je de geleende boeken ook makkelijk kunt converteren.
Dat is de enige reden dat ik nu wil overstappen op Kobo, maar als het wel kan hou ik gewoon mijn Kindle.
(ik wil eigenlijk ook Amazon niet meer steunen maar de Engelse boeken zijn vaak toch goedkoper dan Bol)
Dick
Hoe zeg jij youtube?
0 stemmers
Kan me herinneren dat dit een hele tijd geleden ook een vraag was hier.
Ik denk:
Juuwtuuwb
Ik vind alle woorden ongeschikt tijdens seks. In het Engels kun je gewoon goede dirty talk doen met ‘dick’, maar in het Nederlands klinkt het allemaal zo viezig:
Stop je piemel in me
Stop je penis in me (klinkt ook zo medisch)
Stop je lul in me
Stop je pik in me
Gatver nee
Als ik dit al probeer in het Nederlands, refereer ik ernaar met 'm/hem.