Stel je persoonlijke vraag #18

Ik heb dus net te lang nagedacht sinds wanneer (en waar vooral) er een umlaut op ‘trekdrop’ moet :woozy_face:

35 likes

Omg goed idee ik ga ook ff scheppen voor m’n vakantie !

Wij hadden geen Jamin vroeger

1 like

trëkdrøp
trękdröp

7 likes

Nu mis ik trekdrop ineens vreselijk. Al jaren niet gekocht of gegeten, maar ok.

• Ja, trek in
  • Nee, bah, trekdrop
  • Nooit gegeten dus geen idee

0 stemmers

Oohh ja zo’n snoepzak vullen bij de jamin :drooling_face: :heart_eyes:

Volgens mij vooral dropkrijtjes, van die kleine ruitjes (niet salmiak maar die lichte) en van die zoete heksenhyl… en sowieso ook allemaal van die drop/aardbeienstaafjes en weetikveel wat nog meer. Hoeveel geld heb ik wel niet uitgegeven aan de jamin

Sowieso zoveel troep/suiker die ik vroeger at aan de lopende band, dat kan ik me nu niet meer voorstellen haha. Heb nu wel echt zin om weer een keer zo’n zak te gaan halen.

Oohhh of nu ik denk aan vroeger: een zak stroopwafelkruimels van de markt :drooling_face:

3 likes

Hier had ik het toevallig afgelopen weekend over met een vriendin dat we dit begin middelbare altijd kochten en nu komt ze morgen langs om een zakje te brengen <3

3 likes

Voor mijn opleiding moesten we 10 minuten van pulp fiction analyseren incl camera standpunten tekenen enz. Ik HAAT die film echt intens. :rage:

2 likes

image

11 likes

Ik ging trekdrop opzoeken (nog steeds geen idee wat het zo speciaal maakt trouwens) en toen kwam ik dit artikel tegen. Blijkbaar is er dus ergens in Nederland een soort droprestaurant?? Met dropsoep en dropbrood en weet ik wat allemaal??

Zou jij in een droprestaurant gaan eten?

• Ja, lekker!
  • Misschien voor de grap een keer.
  • Nee, nooit van m’n leven
  • Ik ben er al eens geweest

0 stemmers

Omg ik heb een cadeautje voor mijn vader gevonden hierbij!
En geen trekdrop meer :o ik ga het hem nu vertellen en vragen naar zijn reactie.

4 likes

Moeilijk kiezen!! Haribo overall het lekkerste, maar de yoghurtgums van Katja :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Een mars eet je op

• Kamertemperatuur
  • Gekoeld

0 stemmers

Ik vind pulp fiction ook echt zo’n film die iedere mannelijke student die zichzelf intens serieus neemt met z’n interesse in filosofie en politiek aanduidt als z’n favo allertijden en ‘sowieso alles van Quentin Tarantino’
Ik vind zijn werk ook wel leuk, maar nou niet waaauw geweldig beste allertijden.

9 likes

Ik dacht dat trekdrop hetzelfde was als Rotella’s, maar kennelijk is dat niet zo?

Wisten jullie wat trekdrop was?

• Ja, ik wist meteen wat trekdrop was
  • Nee, ik moest het even opzoeken

0 stemmers

Neee trekdrop heeft een wat anijsachtige smaak, die jojo’s zijn echt saaie drop.

5 likes

Ik krijg gelijk flashbacks naar duimdrop, dat je zo goor dat op je duim plakte

At jij ook weleens duimdrop?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee wat het is

0 stemmers

Rotella? Wat een stomme naam. Dit zijn toch gewoon dropveters?

• Ja, dit zijn gewoon dropveters
  • Ik ken dit alleen als Rotella

0 stemmers

Ja op zich wel, maar bij dropveters denk ik ook aan deze losse variant
image
Die je dus ook uitgerold al kan kopen

11 likes

‘Appeltjesgroen’ huis in Den Helder moet overgeschilderd geworden

Dit vind ik

• Logisch
  • Begrijpelijk
  • Overdreven