Stel je persoonlijke vraag #16

Ik vind het fijn om te zien dat iemand mijn bericht gezien / gelezen heeft, maar dat betekent niet dat ik ook direct een reactie verwacht van diegene. Dat kan toch los van elkaar staan?

13 likes

Samen en Gordon en Maarten van Rossem lekker de hele dag haten op alles en iedereen, ook op elkaar. Heerlijk

8 likes

Ja dit! Ik vind het chill om die bevestiging te hebben, maar ik maak verder zelden druk of iemand dan ook meteen reageert.
Soms stuur ik een bericht waar ik niet eens antwoord op verwacht, maar dan is het toch fijn om te zien dat diegene het gelezen heeft.

4 likes

Oh ja wilde nog toevoegen;

• AndrĂ© Hazes
  • Bridget Maasland

0 stemmers

• Dat blonde meisje van de Vinted reclames (gedraag zich/praat continu zo)
  • De voiceover van de Kruidvat reclames (praat continu zo)

0 stemmers

• Jort Kelder
  • Sander Schimmelpenninck

0 stemmers

• Thierry Baudet
  • Iemand van Hearst

0 stemmers

Die voiceover van Kruidvat is Hadewych Minis volgens mij en die lijkt me wel oké.

14 likes

Misschien neemt die vrouw van de Kruidvat dan wel gratis extra toiletpapier mee voor quarantaine. :sunglasses:

1 like

Ik heb ze uit staan want ik kan echt niet tegen mensen die helemaal loco worden als je niet meteen reageert. Ik heb meer te doen dan voor jouw gemoedsrust meteen te reageren.

3 likes

ik heb ze aan omdat ik soms naar mn man stuur dat hij iets moet halen in de winkel, en dan kan ik zien dat hij dat gelezen heeft. hij is dus vaak te bedonderd om te reageren, dus dan weet ik dat zit wel goed en dat hij het gaat halen. of als ik mn moeder welterusten app, dat ze dat gelezen heeft ook al slaapt ze half.

als mensen zich storen aan het feit dat ik het gelezen heb (wat ze dus kunnen zien) maar niet reageer is dat zeker niet mijn probleem :cupid:

Ik heb ze aan, maar heb wel mijn laatst gezien uit! Daar word ik heel onrustig van

Ik heb ze ook aanstaan maar 9/10 mensen waarmee ik app heeft ze toch uitstaan dus het maakt weinig uit. Heb ze voornamelijk voor m’n moeder aanstaan, als haar dat geruster maakt, prima. Laatst gezien heb ik wel uit, die optie vind ik echt kut. Ik kreeg ook altijd als ik gedoe met m’n mobiel had en dus een paar dagen bijv. Niet online was geweest van die fb berichten wat er was blabla. :tired_face:

Laatst gezien op Whatsapp:

• Heb ik aanstaan
  • Heb ik uitgezet

0 stemmers

Oh the LBD haha. Ik vind ze vooral handig dus heb er meerdere.

1 like

Same, ben echt zo jaloers op mensen die ‘gewoon’ kunnen gaan slapen en voor wie in slaap komen niet zo’n ding is :tired_face: nu met corona stel ik het naar bed gaan best uit omdat ik er gewoon zo tegenop zie om wakker te liggen.

8 likes

Oh ja, heb hier al tijden niet meer aan gedacht maar dat was echt zo’n ding een jaar of 10 geleden ja. Snapte toen al niet waarom dat zo belangrijk was, ben blij dat je er tegenwoordig niet meer zo veel over hoort (of nouja ik lees eigenlijk geen modetijdschriften meer) (mis nu wel ELLEgirl :tired_face:)

2 likes

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Gewoon een zwart jurkje dus? :woman_shrugging:t2:

Ik denk dit. Alleen in mijn hoofd is een little black dress heel basic.

Die van mij zijn vooral heel basic iig.

3 likes

Maar wat is er dan zo speciaal aan dat je het volgens tijdschriften in je kast moet hebben? :see_no_evil::joy:

1 like

Tsjah ik denk dat ze het meer zo brachten dat je het zowel naar het kantoor, als een begrafenis en een bruiloft, of een gewoon feestje aan kan trekken? Ik lees er trouwens ook niet meer over hoor.

1 like

Juist dat het zo basic is en hij altijd wel van pas komt volgens mij.

Ik heb er al 7 jaar 1 in de kast hangen en nog nooit gedragen.

4 likes

Welke totaal niet basics heb jij in je bezit (gehad)?

• Laarzen met slangenprint
  • Een panterprint top
  • Een polkadotjurkje
  • Een glitterlegging of panty
  • Een gestreepte broek
  • Een pied-de-poule jas/blazer
  • Een vigraten vloer
  • Een gebatikt shirt
  • Een paisley sjaaltje
  • Een geruite broek
  • Een kleurrijke (nep)bontjas
  • Fluoriserende sportkleding