Stel je persoonlijke vraag #16

Deze vragen over witlof doen me denken aan toen ik 8/9 was en op het forum van de uitgever voor kinderen Kluitman zat. Scheldwoorden werden automatisch vervangen door “witlof”, en er was een lid dat Witlofleijer heette, wat ik vet grappig vond. :joy:

21 likes

Ik weet niet waarom, maar ik moet echt heel hard lachen om de manier waarop je bretels hebt gespeld. Ik legde de klemtoon ook verkeerd in mn hoofd waardoor ik heel lang moest denken wat bruutels waren.

@Evert
En ik lust witlof, omdat ik ze niet smerig kook. Serieus, witlof met balsamico en sinaasappelsap, knoflook en pijnboompitjes uit de oven is echt mn lievelingsbijgerecht :heart:

11 likes

Ik ga toevallig morgen wandelen met een vriendin dus heb maar gestemd op “iets leuks buiten” haha
Ik had trouwens geen plannen gehad deze Koningsnacht en -dag omdat ik eigenlijk gisteren naar een heel tof feestje zou gaan :sob:

1 like

Ik ga sowieso elk jaar sober met koningsnacht.
Even opladen om de dag daarop volledig naar de ratten te gaan op een feestje.
Dit jaar moet ik morgen om 6:30 werken😫

1 like

images

Tellen deze ook?

Ik zie trouwens dat ze dit jaar gewoon 25 cent duurder zijn dan vorig jaar. Wa’n ellende

5 likes

Ik ga nooit naar feestjes met Koningsdag, maar ik ben wel heeeeeel erg van het dan sociaal geaccepteerde day drinking op straat :joy: lekker, een blik bier in mijn hand en dan met mijn nieuwe rommelmarkt troep door de stad banjeren en kijken wat er allemaal is. Als het op is kom je altijd wel weer langs een kraampje of kroeg die buiten cocktails ofzo staat te verkopen. Normaal gesproken geef ik niet zoveel om Koningsdag maar inmiddels zitten we zo lang binnen dat ik er helemaal met weemoed aan terugdenk hahaha. Morgen maar een oranje tompouce op het balkon :cry:

14 likes

Ik wilde tompoucen, maar hier zijn ze op bij de Hema?! Dus dan deze maar want ik móet een oranje snack.

1 like

De Hema hier verkoopt geeneens tompoucen, dus ik moet ieder jaar op zoek naar een alternatief haha

1 like

Ieee die vind ik zo tegenvallen😭

Eigenlijk is het mijn Koningsdagtraditie om het land uit te vluchten. Vorig jaar zat ik in Brussel en het jaar daarvoor in Parijs. Met wiet en alcohol, dat wel. Ik ben gewoon niet zo’n feestdagenmens.

3 likes

Echt? :anguished: dit was het enige dat ik nog kon vinden. Vorig jaar had ik een oranje vlaai. Die was wel echt lekker. Nja anders maar neus dicht en door :sweat_smile:

Ik ga morgen naar het eiland van een vriendin naar de 2 kuikentjes kijken. Heb voor het eerst in m’n leven zin in Koningsdag :joy:

2 likes

Werken in de wijk

Ik stemde eerst nee, maar ik weet het eigenlijk niet.
Toen ik 5 was ben ik ‘s nachts met een levensbedreigende ontsteking naar het zkh gebracht, misschien lag ik toen wel op de IC?
Kan me er vrijwel niets van herinneren. Eens aan mijn ouders vragen.

Oh ja 1 keer bij de NMBS (spoorwegen). Er reden geen treinen meer vanuit een bepaald station waar ik dus vastzat. Er zouden vervangbussen rijden, maar die vertrokken pas vanuit een ander station (nabijgelegen), maar hoe moest ik dan in godsnaam in dat andere station geraken? Dus ik stuur die vraag naar de klantendienst die mij doodleuk antwoordt “met de trein”. Man ik was boos. Ik wil best begrip opbrengen voor onvoorziene omstandigheden maar behandel mij daarna niet als een idioot. Was ook op een heel denigrerend toontje verder.

1 like

Ben überhaupt nog nooit in een ziekenhuis geweest, niet op bezoek en niet zelf binnen geweest.

1 like

Special snowflake alert!

19 likes

Sorry dat ik gezond ben :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Kort na mijn keizersnede omdat die buiten kantooruren was. :joy:

Ik ook, ik heb er zelf niet gelegen maar ik ben er wel op bezoek geweest en ik vond het er doodeng. Al die machines die op alle mogelijke manieren in naakte mensen gestoken zitten, doodse stilte op af en toe alarm of gekreun na, echt afgrijselijk vond ik het er :flushed:

2 likes