Stel je persoonlijke vraag #15

Met een borstel door je clit raggen en vervolgens aan die haren trekken klinkt ook niet erg prettig

23 likes

Anti clit :sob:

Omdat ik vanavond spelletjes heb gespeeld met mijn vrienden en dat echt superleuk vond en het jammer vind dat we het niet vaker dan eens per halfjaar ofzo doen (maar ik ook veel te lui en passief ben om spelletjesavonden te organiseren of me in spelletjes te verdiepen):

• Ik speel regelmatig spellen.
  • Ik speel af en toe spellen, en zou dat best meer willen doen.
  • Ik speel af en toe spellen, maar vind er niet zo veel aan.
  • Ik speel nooit spellen, maar zou het best leuk vinden.
  • Ik speel nooit spellen, en wil dat ook niet.

0 stemmers

1 like

Met vrienden niet, vroeger wel eens Catan gedaan en dat vind ik gezellig. Met mijn kind wel, we doen nu Regenwormen regelmatig bv.

1 like

Vorige week in een cafe werd er zelfs een spelletjesmiddag georganiseerd, was echt leuk. Eerst Ticket to ride gedaan en daarna Weerwolven hahaha. Ik ben in voor spelletjesmeet!

3 likes

Ik heb een hele kast vol spellen, maar niemand om het mee te spelen, vriend vind er niks aan en soms spreek ik af met vriendinnen en zitten we de hele avond gewoon wijn te drinken omdat we helemaal geen zin hebben om te lezen hoe de spellen moeten, want ik snap die instructies nooit.

8 likes

Ja oops :joy:

Haha dit doet me ineens denken aan de tijd dat ik nog als kassiere bij de supermarkt werkte en er geen barcode op het product stond en een collega riep naar een andere collega riep “KUN JE EVEN KIJKEN NAAR DIE CLIT SPRAY?” En die klant stond echt zo :grinning:

8 likes

@ParisDarling ja op de winterkleding maar niet omdat ik denk dat ik het nog lang aan kan, het is meer dat het er nu vaak korting op is en mijn smaak is toch vrij basic dus wat ik nu koop draag ik volgend jaar sowieso ook

3 likes

Ik heb al drie maanden geen kleding gekocht, niet bewust, maar ik weet niet wat ik zou kopen als ik nu zou kopen. Lente/zomer misschien, omdat ik er zoveel zin in heb.

Nu wil ik wel weten hoe vaak andere mensen kleding kopen.
Ik kocht voor het laatst kleding in de afgelopen:

• Twee weken
  • Vier weken
  • Twee maanden
  • Zes maanden
  • Jaar
  • Meer dan een jaar geleden

0 stemmers

2 likes

Toevallig gisteren een rok gekocht, daarvoor was het al wel een aantal maanden geleden

Afgelopen week heb ik een broek gevonden bij de kringloop, maar daarvoor al een flinke poos niks gekocht (maand of 2 terug denk ik) en al zo’n anderhalf jaar niks nieuws, op ondergoed en sokken enzo na

:heart:

Ook al heb ik nu even niet in huis want kan schijnbaar prima zonder maar ga het wel weer halen snel. Volgens mij gebruik ik dit al 15 jaar nu ofzo. Mijn moeder gebruikte dit nooit voor mijn haar maar ben “verslaafd” geworden nadat een vriendin het keertje mee had met zwemmen haha.

10 likes

Enkel tweedehands gekocht de afgelopen 2 maanden, verder geen nieuwe kleren sinds januari!

3 likes

Toevallig gister een broek, maar ik koop verder makkelijk een halfjaar geen kleding (terwijl ik juist wel bepaalde zaken moet gaan vervangen, maar kan niks vinden wat me aanstaat haha)

Ik had het er gister met mijn vriend over dat ik mijn anticonceptiemiddel (implanon) binnen enkele maanden moet gaan vervangen. Nu stelde mijn vriend voor die kosten te splitten. Deel jij de kosten voor anticonceptie met je partner?

• Ja, wij delen die kosten
  • Nee, ik betaal deze kosten alleen
  • Nee, mijn partner betaalt deze kosten
  • Ik gebruik geen anticonceptie
  • Ik heb geen relatie
  • Anders

0 stemmers

Ik betaal het zelf, maar mijn verzekering (aanvullend) dekt het. Zou het anders wel met de gezamelijke rekening betalen.

3 likes

Ik ben nu niet aan anticonceptie, maar ik zit te denken om een spiraal te nemen en dan delen we de kosten

1 like

mijn moeder heeft 4 jaar geleden ofzo mijn spiraal betaald.
als ik nu anticonceptie zou nemen zou ik het declareren bij mijn vriend.

1 like

Ik heb al 5 jaar een spiraal, toen had ik nog met m’n ex. Ik heb het toen zelf betaald. Kan 10 jaar blijven zitten en was dacht ik 60 euro.

Ik heb er nog nooit aan gedacht het te splitten, maar ik betaal zo weinig voor mijn pil dat het me ook echt niet boeit.

Huh ik ben er eigenlijk best verbaasd over dat zo weinig mensen die kosten splitten? Je wil toch samen niet zwanger worden van jullie gezamenlijke seks, for sure dat mijn sekspartner dan ook daaraan meebetaalt hoor.

4 likes