Stel je persoonlijke vraag #14

Ieee ik krijg nu flashbacks naar salt n vinegar chips. Die hadden ook die kleur :nauseated_face:

1 like

Dat grijze druilerige weer vind ik gewoon zo lelijk. Visueel dan hĆØ. Ik word onpasselijk van grijs. #biecht

2 likes

Qua hoeveelheid is het enorm verminderd (draag eigenlijk bijna nooit meer tampons want daarvoor is het te weinig) maar het duurt wel een paar dagen langer

1 like

:heart:

19 likes

Als ik de rest van mijn leven nog maar Ć©Ć©n ding zou mogen eten zou dit het zijn :two_hearts:

4 likes

Echt he :heart_eyes:

Ik vind het normaal helemaal niet zo erg maar ik moe(s)t een paar keer naar buiten vandaag en het is zo irritant om elke keer zo nattig te worden (ik vergeet mā€™n paraplu steeds).

1 like

Ik vind het geen leuke winkel, in de zin dat ze geen leuke/bijzondere items hebben. Wel koop ik er graag basics omdat ze van mooie kwaliteit zijn.

3 likes

Nog nooit van gehoord.

Neem jij wel eens een volle boodschappenkar mee naar huis om je boodschappen op te ruimen en de kar daarna weer terug te brengen?
Ik woon tegenover de supermarkt en vind dat super handig, mijn vriend vindt het altijd maar gek.

• Ja, super handig
  • Nee
  • Ik vind dat asociaal oid

0 stemmers

Doe dit nu nooit meer (doe meestal ook niet genoeg boodschappen in een keer voor een kar) maar vroeger met mā€™n moeder wel. Vooral als er ook kratten bier/andere zware dingen bij waren

Ik doe het ook alleen als ik idd zware boodschappen heb of echt een volle kar, ik vind dat echt een uitkomst want geen gesjouw en geprop in een tas, maar als ik dan met die kar aan kom thuis staat mijn vriend alweer te zuchten. :joy:

2 likes

Een keer geprobeerd toen ik allemaal kratten bier moest halen voor een feestje maar er zat iets op het karretje waardoor het blokkeerde als je verder dan 250m van de supermarkt was. Stond ik daar midden op een plein met een kar die geen kant meer op wilde gevuld met veel meer boodschappen dan ik kon dragen. Doe ik dus nooit meer haha.

13 likes

Ik ben bij mā€™n ouders en zij eten echt weinig (vind ik)

Vanavond hadden we met zijn 3ā€™en samen het volgende:

• 4 pitabroodjes, gevuld met vega gyros en tzatziki
  • 2 puntpaprikaā€™s uit de oven met nog wat stukjes vega gyros en tzatziki erop

(oke to be fair ze moesten de koelkast leegmaken ivm vakantie, maar toen ik vroeg of ze genoeg hadden gehad gaven ze aan dat dat wel het geval was). Ik heb nog wel wat trek maar gelukkig is er chips.

• Ik vind dit veel voor een avondmaaltijd
  • Ik vind dit normaal voor een avondmaaltijd
  • Ik vind dit weinig voor een avondmaaltijd

0 stemmers

Ik vind dit wel normaal, maar ik eet meestal de hele dag door, dus ik eet nooit heel veel bij het avondeten, ik schep ook bijna nooit een tweede keer op. Als je verder alleen een bakje yoghurt als ontbijt en een paar boterhammen als lunch hebt gehad vind ik het wel een beetje karig.

1 like

Ja misschien dat mā€™n ouders meer hadden gegeten vandaag idd! maar ik had alleen een croissantje en vanmiddag een boterham met kaas :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou persoonlijk wel meer groenten eten, maar ik kan dan ook een kilo groenten per dag op haha. Als je zo weinig op hebt vandaag zou ik idd nog wat missen!

Ik vind het afhankelijk van zoooveel andere dingen! Ik eet zelf nooit dezelfde kwantiteit tijdens het avondeten, het hangt heel erg af van of ik gesnackt heb en wat ik tussen de middag heb gegeten enzo dus ik vind er eigenlijk niks van, haha. Ik vind het in elk geval niet choquerend ofzo!

2 likes

Het is niet aan mij om hierop te reageren. Ieder eet wat hij kan eten. Het is natuurlijk wel jammer dat je daarna nog trek had. Dat is zoā€™n vervelend gevoel na een maaltijd

Hoe laat gaan jullie bellen waar je bestelde eten blijft?

Ik bel bij ā€¦ te laat.

• 10 minuten
  • 15 minuten
  • 20 minuten
  • 25 minuten
  • 30 minuten

0 stemmers