Oh ik snap ergens wel wat je bedoelt.
Ik had de eerste maand na plaatsen iedere dag pijn bij het fietsen en dat was zo rot.
En ik vind vooral die spagaat tussen ja ik wil een kind liever vandaag dan morgen en m’n hele rationele denken dat weet dat ik geen kind wil op dit moment want ik houd van zuipen, wil dat m’n vriend meer tijd heeft, ben hoop aan het draaien in m’n carrière en simpelweg ik ben er nog niet aan toe.
(maargoed dit hoort eigk in het rammelende eierstokken topic maar die heb ik op negeer staan)
Hebben jullie soms ook opeens zin om opteruimen?
- Ja, Vaak.
- Ja, Soms.
- Nee,nauwelijks
- Nee,Nooit
0 stemmers
Doen jullie dit dan ook?
- Ja, altijd
- ja, meestal
- Nee,bijna niet.
- Nee,Nooit.
0 stemmers
Ik had een spiraal. Heb na het zetten nog 1x een beetje gebloed, maar daarna nooit meer ongesteld geweest. Is er nu een jaar uit ongeveer en werd vrij snel weer ongesteld. Ook met een regelmatige cyclus.
Ik heb een Kyleena en ben sporadisch ongesteld, wanneer ik ongesteld ben is het heel licht en maar 2/3 dagen.
Ik heb na het plaatsen wel 4 weken aaneengesloten iedere dag gebloed
Daarna tot verwijdering in totaal nog 2 x 2 druppels verloren (heb hem met 5 jaar verwijderd) en tot 2 maanden terug geen enkele menstruatieklacht gehad.
Vrijwel nooit. Niet omdat ik dat niet wil, maar eigenlijk omdat iedereen gewoon zn eigen eten bestelt en daar genoeg aan heeft denk ik? Maar als iemand een keer iets wil proeven van wat ik besteld heb mag dat gerust (een hapje)
Bij een ‘gewoon’ restaurant mag je best een hapje maar ik ga niet half om half doen. Bij Thais bijvoorbeeld vind ik het wel leuk/prima om te delen want dan staan de gerechten toch in midden waar je het nog op je bord schept.
Bij sushi of tapas vind ik dan wel een must om te delen, als iemand dat niet wil ben ik er gelijk klaar mee. Dan denk hoezo wil je die hele fucking rol niet delen, als je er nog meer wilt bestellen we er nog één. Zo ongezellig vind ik dat dan.
Heb de kyleena sinds okt 2018 en heel tevreden! In het begin had ik mijn gewone menstruatie nog voor een paar maanden maar ben nu bijna een jaar niet meer ongesteld geweest!
Als ik niet ga opruimen dan blijf ik echt onrustig
Zal ik voor vanavond chips halen?
- Ja lekker!
- Nee
- Nee, want je moet dit nemen ipv chips:
0 stemmers
Nu wil ik ook
Identificeer jij je hiermee:
- Maximaal
- Ja
- Soms
- Tijdens bepaalde omstandigheden (bijv menstruatie)
- Nee (hoe ??)
0 stemmers
Hebben jullie een sticker voor jullie webcam?
- Ja
- Nee
- Ik heb zo’n schuifje erop geplakt
- Mijn laptopt heeft van zichzelf een schuifje
0 stemmers
Een sneeuwwitje pleister telt ook toch
Die telt dubbel!
Een pleister waarop staat “DON’T CRY!”, want dat was het enige plakkerige dat ik voorhanden had.
Maar m’n moeder zag dat eens en toen nam ze me apart om te vragen of het allemaal wel oké ging.
Chipsvragen
- Ribbel
- Gewoon
0 stemmers
- Lays
- Croky
0 stemmers
- Aardappel
- Mais
0 stemmers
- Paprika
- Naturel
0 stemmers
Van elke dag wassen en conditioner (waar ik helemaal klaar mee was) zit ik nu op 2x per week. Donderdag en zondag. Heb mijn haar nu geverfd en de kapper zei zo weinig mogelijk wassen. Dus ging eerst naar om de dag en nu nog iets meer ertussen. 1x per week vind ik wel het ultieme doel, maar denk dat dat heel lastig wordt met mijn haar
Die is in Duitsland nog te koop.