Ik haat Coldplay echt oprecht zo erg en ik heb geen idee waarom
Via zoān blog dat over beautybloggers schreef ben ik toen op het EGF gekomen. Een keer schreef diegene over Serena en Betty en toen moest ik dat Googlen. Was alleen niet handig om dit tijdens mijn proefwerkweek te doen
Het was zoān blog met een zwarte kat als logo en die persoon tekende ook van alles zelf
Ik heb tien jaar op het Girlscene forum gezeten, maar op een gegeven moment was ik daar veel te oud voor en ben ik gestopt. Na een tijdje geen forum gehad te hebben, miste ik het toch wel dus heb ik in een vriendinnengroep van dat forum gevraagd of zij nog ergens op een forum zaten wat een beetje leuk was. Dus zo ben ik hier terecht gekomen.
Gebruik jij een mes om knoflook te snijden of een knoflookpers?
- Een mes
- Een knoflookpers
- Ligt aan het gerecht/ik gebruik beiden
- Ik eet geen knoflook
0 stemmers
Vind je het dan niet kut dat diegene weet dat jij hier zit?
Ik gebruik vaak een raspš ik zag gordon ramsay dat ooit doen dus toen dacht ik, naja dan mag ik ook wel.
Ik vind zoān teentje vaak te klein om fatsoenlijk te kunnen snijden, als je dat met je vingers vasthoud kan er zeg maar geen mes meer langsaf om het fijn te snijden, hooguit 1 keer doormidden
Ik koop sinds kort zoān gevriesdroogde/diepvries knoflook uit een potje die je kunt schudden, wel verse knoflook maar al voorgesneden want Aināt nobody got time for knoflook snijden.
Oh nee hoor. We kennen elkaar sowieso van het Girlscene forum, dus ik ben niet anders gewend van die vriendengroep.
Daarom is de knoflookpers uitgevonden
Als je dan pasta aglio e olio maakt ben je zo lang bezig met die teentjes te snijden. En waarschijnlijk stinken je handen dan nog een week.
ja maar dan moet je alsnog zoān velletje pulken, en naderhand die pers uitkrabben
Zo moeilijk en lang duurt het toch niet om een par teentjes fijn te choppen? Gewoon groot mes en soort roterende beweging, staan heel veel turtlerials op YouTube
Groetjes,
Iemand die 8 tenen knoflook per dag eet.
Dat velletje druk ik kapot met een mes plat erop dan valt ie eraf.
Met schil en al in de pers! Kan je het er daarna gemakkelijk uithalen en hoef je geen losse stukjes knoflook eruit te peuteren.
Ik hak het liever. Zo gedaan en je gebruikt je handen amper, gewoon knoflook op de plank en hakken met een groot mes. Stinkende handen even āwassenā met metaal. Heb je speciale āzeepjesā voor, of gewoon je handen even flink over de kraan halen.
Wat een luie donders hier. Maar zeker wel rijst in een pannetje kokenā¦
Ik volg niemand echt actief meer, maar als ik wat bij mijn recommendations zie kijk ik wel
Lees / kijk niet alles, maar check de blogs / vlogs van een aantal wel regelmatig.