Stel je persoonlijke vraag #13

Heb je een strijkplank en strijkijzer? Ik heb namelijk het idee dat strijken niet echt meer een ding is ofzo. Volgens mij heeft bijna niemand van mijn vrienden dit in huis.

• Ja en gebruik hem ook regelmatig
  • Ja maar gebruik hem maar weinig
  • Ja maar gebruik hem nooit
  • Nee
  • Nee maar wil ik eigenlijk wel

0 stemmers

(Oh hem moet het zijn naja)

Ik gebruik hem nooit en wilde laatst een blazer strijken, maar toen smolt mā€™n blazer dus heb het strijkijzer maar weer achter in de kast gepropt en ga wel kreukelend door het leven.

8 likes

Ik heb juist altijd idee als ik iets aan doe wat (een beetje) verkreukeld is dat het best snel wel weer recht is als ik het gewoon aandoe. Maar gelukkig heb ik dit probleem zelden, ik vouw alles netjes op en dat werkt ook prima.

Ik gebruik hem zelden, maar mijn vriend draagt vaak een hemd en strijkt wel veel.

Ik ben van plan een stoom apparaatje te kopen

En nog een vraag haha. Gisteren vroeg ik dit over jullie relaties maar wat voor type ben je zelf op een zaterdagavond (als je geen werk hebt dan)?

• Ik zit het liefst alleen thuis (met vriend?)
  • Ik zit het liefst met vrienden gewoon lekker thuis bij iemand
  • Ik ga het liefst uit
  • Het verschilt erg per weekend

0 stemmers

(Vriend kan ook vriendin zijn natuurlijk!)

Ik gebruik hem nooit, mijn vriend wel. Heb zoā€™n stoomding dat ik wel regelmatig gebruik!

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat je je kleding niet strijkt? Bij mij komt het altijd vol kreukels uit de was.
Als je van die vieze synthetische stofjes draagt dan snap ik het, dat kreukt niet

1 like

Bij hemd denk ik meteen aan dat ie zo naar zā€™n werk gaat:

17 likes

Eigenlijk in een nachthemd:

12 likes

Toevallig een maand geleden een strijkijzer gekocht, omdat ik een jurk van viscose aan wilde voor mijn verjaardag die gestreken moest worden. Maar nu wordt hij toch wel wekelijks gebruikt voor blousejes en overhemden.
We strijken overigens gewoon op de bank en niet op een strijkplank.

1 like

Het zijn de 90s en jij kiest

• Mariah
  • Whitney
  • CĆ©line

0 stemmers

Hoe gelukkig ben je op een schaal van 1 tot 10 (1 = heel ongelukkig, 10 = gelukkiger kan ik niet zijn)

Anoniem.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik haal de was er direct uit en direct daarna op anti kreuk in de droger. Als dat klaar is haal ik het weer asap eruit en hang ik het nog ff uit aan de kapstok. Ik heb het dan over blousjes.

Shit man ik zit ineens vol vragen haha. Oke nog Ć©Ć©ntjeā€¦ Hoeveel uur slapen jullie gemiddeld 's nachts als je de volgende dag moet werken of naar school moet?

• 4 uur of minder
  • 4,5 uur
  • 5 uur
  • 5,5 uur
  • 6 uur
  • 6,5 uur
  • 7 uur
  • 7,5 uur
  • 8 uur
  • 8,5 uur
  • 9 uur
  • 9,5 uur
  • 10 uur of meer

0 stemmers

Oh maar ik zou mijn kleding never in de droger stoppen haha. Ik vind strijken ook niet erg gelukkig

Te weinig :upside_down_face:

1 like

Maar ik leef voor dutjes om toch aan mijn acht uur te komen.

2 likes

Waarom niet? Ik kan echt niet zonder droger, duurt anders zo lang allemaal en alles wordt keihard. En strijken is slechter voor je kleding maargoed ik vind dat dan doorgaans ook de hel om te doen.

De vriend van mijn huisgenoot is zoā€™n type, ik kan het niet meer aan.