Ik heb slechte en goede relaties gehad, en mijn volgorde is: gelukkigst met een goede relatie (huidige relatie), maar liever geen relatie dan een slechte relatie. Als er iets met mijn huidige relatie gebeurt dan neem ik geen genoegen meer met minder.
Zondag op maandag nacht tussen 3:00 en 4:00 werd er bij ons aangebeld en ben sindsdien ineens panisch dat er wordt ingebroken. Ja ik ben dramatisch. Dus ben even benieuwd naar wat dingen.
Heb jij wel eens een inbraak in je huis meegemaakt?
- Ja, meerdere
- Ja, Ć©Ć©n keer
- Nee
0 stemmers
Zo ja, was jij op dat moment thuis?
- Ja, ik sliep en heb er niks van gemerkt
- Ja, ik sliep maar werd er wakker van
- Ja, ik was al/nog wakker
- Nee, ik was niet thuis
0 stemmers
Zijn de inbrekers/inbreker bij je boven geweest?
- Ja, maar ik was niet thuis
- Ja, zelfs op de kamer waar ik zelf aanwezig was
- Ja, maar niet op de kamer waar ik zelf aanwezig was
- Nee, ze zijn niet boven geweest
0 stemmers
Als jij op het moment thuis was heb je toen de politie gebeld?
- Ja, ik heb de politie gebeld
- Nee, ik heb familie of vrienden gebeld
- Nee, ik heb niks gedaan want ik durfde niet
- Nee, ik heb geen politie gebeld om een andere reden
0 stemmers
Als je wel politie hebt gebeld zijn de inbrekers toen aangehouden?
- Ja, op heterdaad betrapt en ze waren gewapend
- Ja, op heterdaad betrapt en ze waren ongewapend
- Nee, niet gepakt
- Ze zijn later opgepakt
0 stemmers
Als je je verhaal kwijt wil mag ook want ben erg benieuwd zoals je ziet.
Ik ben niet zoān typische mazzelaar, maar ik denk ook niet dat alle goede dingen die ik in het leven heb alleen maar een kwestie van hard werken en afzien zijn ofzo. Ik heb echt weleens goeie timing of geluk gehad.
Wij hebben inbrekers bij de buren betrapt en de politie gebeld. Helaas dacht de politie dat mijn broer een van de inbrekers was en heeft hem getackeld, toen is de rest ontsnaptā¦ de vluchtauto heeft toen 3 weken onder mijn slaapkamerraam gestaan als ālokaasā want al hun spullen zaten er nog in. Ik heb 3 weken geen oog dicht gedaan omdat ik bang was op wraak op ons oid. Ruim 1,5 jaar later (en heel veel slapeloze nachten) werd de angst op inbraak minder
Ik heb daar echt een mini trauma aan over gehouden, heb hier soms nog steeds last van als ik alleen ben snachts.
Wow wat heftig, ook voor je broer! Is de auto opgehaald door die inbrekers of niet meer?
Die kon er wel om lachen achteraf, haha! Politie is nog een cadeaubon komen brengen zodat hij nieuwe kleding kon kopen, zijn broek was helemaal stuk.
Nee, politie heeft ām uit eindelijk weggesleept.
Wij waren thuis en de achterdeur was los. Was rond 17 uur ongeveer. Mijn moeder had een operatie aan haar oor gehad dus die hoorde minder. Ik zei nog er is volgens mij iemand is huis, maar mijn ma zei dat het wellicht mijn broer was. Die stampt naar binnen en roept hoi. Vanuit de keuken kijk je zo tegen onze schuur aan. Dus ik ging kijken en toen bleek dat de schuur openstond en alle kasjes erin open en het licht aan. Op het moment dat ik de schuurdeur dicht deed, liep die dipshit de poort uit. Heb hem nog gezien, buurman erbij geroepen maar toen was die al weg. Buurman is beveiliger vandaar dat we de hadden geroepen.
En een tijd terug had iemand een ladder tegen ons huis aangezet met de intentie in te breken. Die zijn niet binnen gekomen gelukkig.
Bij ons thuis gelukkig nooit, maar bij de buren van mijn ouders is 3 keer geprobeerd in te breken. Geprobeerd het keukenraam aan de voorkant open te breken en ook achter stenen tegen het raam gegooid. Vond dat toen heel akelig want als ze het daar proberen, dan zullen ze vast ook wel naar ons komen dacht ik toen.
Heb wel een keer gehad dat er midden in de nacht aan werd gebeld toen ik alleen thuis was, de bel bij mijn ouders is echt kei en kei hard dus zat rechtop in bed.
Oh vandaar dat ik alles verkeerd heb ingevuld.
Ik dacht al, de zon komt op in het oosten, dan is het daar toch eerder dag? Dus vroeger?
Denkfoutje.
Yes!
Er is een keer ingebroken in mijn studentenhuis, het was ergens midden in de nacht en ik lag te slapen. Ze zijn via de tuindeur de kamer van mijn huisgenoot binnen gekomen en ze hebben bij hem allerlei spullen gestolen. Heel toevallig had hij die avond zijn kamerdeur op slot (we hadden van die dikke brandwerende deuren), dus daar kwamen ze niet doorheen met hun koevoet. Toen ik naar beneden ging om naar het toilet te gaan stonden er ineens 3 politiemannen in de gang. De buren hebben de politie gebeld omdat er kennelijk met veel kabaal is ingebroken, maar ik heb er dus niets van gehoord.
Wat drink jij vandaag?
-
- Thee
-
- Koffie
-
- Water
-
- Vruchtensap
-
- Frisdrank
-
- Wijn
-
- Bier
-
- Een sterke drank
-
- Iets anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik vind mezelf niet echt geluk hebben zoals geld vinden op straat, maar ik ben blank/wit/caucasian (wat is het goede woord hier), nooit geld tekort gehad en waarschijnlijk ga ik dat ook nooit hebben, ik heb nooit problemen gehad aan mijn woonplek en heb het altijd heel betaalbaar kunnen vinden, heb nooit problemeb gehad in mn relatie, heb een heel erg maatschappelijk standaard uiterlijk, etc. Dus ik vind mezelf heel veel geluk hebben.
Dat weerhoudt me er natuurlijk niet van om mn eigen leven heel moelijk te maken want ik heb de genetische loterij voor mentale en lichamelijke gezondheid keihard verloren maar ik heb die kosten wel altijd kunnen betalen dus ik vind mezelf alsnog geluk hebben
Melk
Ik vind dit echt makkelijk haha. Alles wat links van ons zit is vroeger, alles rechts later. Wel een paar moeilijke uitzonderingen, ik zou bijv niet uit mān hoofd weten of West Afrikaanse landen 0 of +1 zijn, omdat die precies in een rechte zuidelijke lijn van ons af liggen. Ik moet sowieso wel wat tijdzones onthouden door familie in het buitenland, zo weet ik dat het bij mijn moeder en zusje nu +8.5 uur verder is, maar als bij ons straks de wintertijd (zij zitten nu wel al in zomertijd) in gaat is dat +9.5 En in het voorjaar is het +7.5 uur omdat wij dan weer in zomertijd zitten en zij in wintertijd.
Tijdzones zijn kut.
BCAA-drankje na het sporten.
Via de tuindeur! Die kwam uit op zijn slaapkamer, ze hadden hem met een koevoet opengebroken. (Dit was een woonhuis verbouwd tot studentenhuis haha, dus dit zou normaliter de woonkamer zijn geweest)
Toen ik nog thuis woonde is er ās nachts in de schuur ingebroken, maar ze hadden toen alleen een kratje bier en een taart gejat. Die taart hadden ze vervolgens een paar huizen verderop tegen een muur gegooid
Zo zonde van de taart
Superzonde, maar ik moest hier wel om gniffelen. Loop je daar met je gejatte taart opeens denk je ja wat moet ik met die zooi