Aaaah ik mis zo vaak opties of dat je voor meerdere opties kan kiezen. Met m’n zusje is de band altijd heel goed geweest, met m’n zus was het vroeger slecht en nu een stuk beter.
Oh wauw nog best veel mensen zeggen kutje
vind dat zo’n vies woord. Echt een woord dat vieze oude mannen gebruiken
nou er staat kut(je). kut zeg ik wel, kutje no way
Ik haat het woord kutje! Maar ik zeg wel kut. Die opties hadden opgesplitst moeten worden haha.
Ik wil bezwaar maken tegen de vraagstelling: er is een WERELD van verschil tussen kut en kutje! (ik zeg kut maar van kutje moet ik kotsen)
Maar ik heb het gevoel dat ik zelf hun favorite ben haha dus dan is het niet zo naar
Hoe oud was je toen je voor het eerst masturbeerde? Nooit gedaan = niet invullen
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
0 stemmers
@Xiomara @safkina @monkeyslut @grace Jullie hebben allemaal gelijk! De vraagstelling was verkeerd, waardoor de gemeten resultaten onbetrouwbaar zijn en geen representatief beeld geven van de voorkeuren van de onderzoekspopulatie. (In my defence: ik heb wel getwijfeld of ik kut en kutje niet moest opsplitsen.)
FRAUDE
Sleep me maar voor de tuchtcommissie!
Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt
Ik heb geen kinderen en ook geen broers of zussen maar ik denk dat je als ouder altijd wel een lichte voorkeur hebt? Of in ieder geval: dat je met de een gewoon meer hebt dan met de ander…? Zou het niet? Maar ik ben het met je eens dat je dat niet zou moeten laten merken.
Een kwart voelt zich soms slecht, dus niet altijd. Maar ik vind dat alsnog ook wel veel zeg. Je moet je juist goed voelen na masturbatie. Niks mis mee.
Ik vind nooit gemasturbeerd ook vrij schokkend eigenlijk.
Hoe oud was je toen je voor de eerste keer zakgeld kreeg van je ouders/verzorgers etc?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
0 stemmers
Wat was jij als tiener?
- alto
- gothic
- kakker
- modemeisje
- gabber
- gewoon ‘normaal’
- dat wisselde nogal
0 stemmers
Heb jij ooit een inwending onderzoek gehad?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Zit/zat jij er tegenop om een uitstrijkje te moeten halen?
- ja
- nee
- nee want ik ga/ging toch niet
0 stemmers
Eeendenbek zo blijven noemen in de volksmond of niet?
- Eendenbek blijven noemen
- Speculum, de normale naam, heeft mijn voorkeur
- I don’t care
- Liever een alternatieve naam bijv…
0 stemmers
Echt discriminerend voor eenden
Ik was normaal maar wilde heeeeel graag alto zijn. Niet gelukt
Ik was alto maar wilde heeel graag scène zjjn