Niet echt een gek smaakje, de witte yoghurt pepernoten van kruidvat.
Ik had eerst opgeruimd, zodat je in een netjes huis daarna je verslag kan maken. Dan zou ik gaan koken en dan gaan eten. Ik vind het fijn om niks meer te doen na het avondeten tenzij het iets leuks is. Maar dan kun je op je gemak eten en beetje tv kijken, zonder druk over je verslag. Zo zou ik het tenminste doen haha
Ik had dat vroeger ook wel als vereiste inderdaad, maar denk daar inmiddels anders over voor mezelf. Ben sowieso niet heel erg van de aanrakingen en knuffelen en ik vrees dat ik ook gewoon iets te zelfzuchtig ben om zo veel aan een ander te denken. Ik ben vooral blij dat mijn vriend en ik in vrijwel alles het beste in elkaar naar boven halen en op dezelfde lijn zitten qua gedachten. En dat we bijvoorbeeld urenlang kunnen discussiĆ«ren over dingen als hersenschade/genetica/kwantumfysica. Dat vind ik dus echt geweldig en dan denk ik weer: dit zou ik niet met veel mensen kunnen doen. Maar wat jij beschrijft heb ik inderdaad totaal niet, en soms vraag ik me dan wel af of dat āraarā of erg is.
Nee hoor, genoeg vriendinnen van mij herkennen dit niet en vinden dit ook helemaal niet belangrijk. Niks raars of ergs aan! Het klinkt alsof je vriend en jij goed bij elkaar passen. Zonde om te gaan twijfelen, omdat anderen andere behoeftes hebben.
Team piepers
Of arepol/aarple
Zo doe ik het ook altijd, maar daardoor zit ik ook regelmatig om 10 uur 's avonds aan mijn avondeten terwijl ik de volgende dag gewoon weer moet werken. Maar ik kan echt niet fijn eten als ik weet dat ik nog allerlei dingen moet doen daarna.
Ik wil wel graag hierbij zeggen dat ik nogal ongelukkig van de trap ben gevallen waardoor ik twee weken uit de running ben geweest
Heb jij een āmisvormingā (zichtbare medische afwijking)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien nee: heb jij een sterk afwijkend uiterlijk kenmerk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja op een van bovenstaande polls: heb jij vroeger geprobeerd om dit te verbergen met je kledingkeuze?
- Ja
- Ja en dat doe ik nog steeds
- Nee, dat was niet nodig (onopvallende locatie bijv.)
- Nee, het is niet te verbergen
- Nee, geen behoefte aan
0 stemmers
Wat bedoel je eigenlijk met een misvorming?
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Heb nu geantwoord wat het in mijn ogen is
Aangepast! Ik hoop dat de poll zo duidelijker en toegankelijker is.
Maar dat kan dus ook een bril zijn? Zichtbare medische afwijking.
Ik heb een bijoortje, doe er vaak wel mān haar over. Maar schaam me er niet voor, āt kan me niet echt boeien
Sterk afwijkend weet ik niet, maar ik heb geen pigment op Mn onderrug en een deel van Mn buik, dus dat zie je in de zomer wel erg omdat het witte vlekken blijven. En ik heb een aantal opvallende littekens.
Nee maar als je een bril draagt, is je afwijking wel zichtbaar. Dus het is maar net hoe je het bedoelt. Tenzij de afwijking zichtbaar moet zijn zonder hulpmiddelen.
IK WIL GEWOON WETEN WAT IK MOET STEMMEN
Edit: never mind, het antwoord is sowieso ja, bedenk ik me nu (zonder oogprobleem).
Ik heb een misvormde rib die je in sommige situaties zou kunnen zien, maar of dat telt? Ik stem maar ja
Heb jij weleens meubels van het grofvuil geadopteerd/van de straat gehaald?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja andersā¦ en dan seks dingen zoals fetisj ofzo durf ik echt niet te googlen. Mijn internetgedrag is echt middelbare school-educatief. Alsof ik een beveiligde omgeving internet hahaha
Ik vind dus wel echt een verschil tussen verkouden en verkouden zitten.
Pas vroeg iemand hoe het ging en toen zei ik āja gaat, verkoudenā en toen zei ze āja wie nietā. Maar ik bedoel niet de snotneus die ik eigenlijk standaard in de winter heb. Met verkouden bedoel ik ook de verhoging die ik heb en je miserabel voelen en dat echt alles verstopt zit of juist eruit loopt. Maar dat vind ik dan weer niet āziekā maar wel āziekjesā. Maar soms wel erg genoeg om in bed te blijven liggen.