Stel hier je persoonlijke vraag #4

Haha ik dacht precies hetzelfde!

1 like

In grease zeggen ze ook dat dat geluk brengt dus ik pak ook altijd centjes op. En vooral 5 centjes

1 like

Ik weet eigenlijk niet hoelang het vliegen is naar Peru, ik denk ook wel heel lang, maaar 3 weken australië is heel weinig om veel van het land te kunnen zien. Wij hebben alleen al 2 weken alleen rondom Brisbane gekampeerd haha. Dat geldt natuurlijk op zich voor elk land, maar Australië is zooooo mega dat je gewoon best veel tijd kwijt bent aan van A naar B komen. Als ik nog een keer naar Australië zou gaan zou ik minstens een maand wille en dan echt maar 1 gedeelte doen.

Maar als jij het de lange reis waard vindt en je kunt bijv niet langer vrij krijgen dan zou ik Australië echt 100% aanraden, zo’n mooi land!

Heb jij het gevoel dat je gewaardeerd wordt op je werk? (En dan bedoel ik niet door je rechtstreekse collega’s, maar door je bazen/het management.)

• Ja
  • Nee
  • Ik werk niet

0 stemmers

ik heb even aangenomen dat sporten in groepsverband hier ook bij hoort, anders kom ik op minder

1 like

Welk van deze vier spelletjes zal ik aan iemand cadeau geven?

• Saboteur
  • Qwixx
  • Skip-Bo
  • De Grote Dalmuti
  • Ik ken ze alle vier niet / ik vind spelletjes stom

0 stemmers

Ik zou Saboteur en Skip-Bo niet geven. Saboteur vind ik minder leuk omdat je snel doorhebt wie de saboteurs zijn, en Skip-Bo kan je (net als Uno) gewoon met normale kaarten doen. De rest ken ik niet.

4 likes

Ik heb een dagboek gericht aan m’n zoontje. Mijn schoonmoeder deed dat ook en die kregen we toen ik in verwachting was. Ik vond dat zo kostbaar dat ik er zelf ook een ben begonnen tijdens mijn zwangerschap.

12 likes

Beetje late reactie, maar Rembrandt (in F’Hain) heeft kaassoufflés (en kroket! En frikandel! En satésaus bij de friet voor patatje oorlog!)!
En de HEMA had/heeft pepernoten!

2 likes

Geen dagboek maar een boekje waar ik alle kaartjes en brochures in plak van dingen en plekken war ik ben geweest.

4 likes

Hangt er wel van af wat een sociale activiteit is? Ik tel mijn broer zien of gaan eten bij mijn ouders daar ook bij, net als sporten in groep inderdaad.

Machi Koro is leuk!

2 likes

N.a.v. een gesprek met @kusjessoldaat over een spelletje wat we beide spelen… Heb jij ooit in-game aankopen gedaan? Dus om verder te komen/jezelf te helpen in een spelletje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe vaak doe je dit?

• Zelden
  • Af en toe
  • Regelmatig
  • Om de haverklap

0 stemmers

Hoe kwam ik anders aan meubi in Habbohotel

20 likes

Same. Echt erg haha

Door mensen op te lichten

1 like

SCAM!!!

1 like

Hahaha ik deed het niet hoor! Even indekken hier

2 likes

Gelukkig maar. Vond het altijd zo pijnlijk als je zo’n stressvolle stoelendans had gewonnen (hokje!!! inloop!!!) en dan de kamereigenaar je kickbande :angry:

3 likes

NOU!! Mijn hele beltegoed ging er aan op dus ik had super veel en had zelfs een hond, maar toen wilde iemand van kamer ruilen oid en dat ging niet naar haar zin dus toen heeft ze mij gemeld als oplichter en werd mijn account geblokkeerd. Doet nog steeds pijn.

3 likes