Stel hier je persoonlijke vraag #4

Voor Knorr Burritos maak ik een uitzondering

4 likes

Ja, heb sowieso al een vrij droge huid, maar in de winter is het helemaal erg. Mijn heilige graal in de winter is dit:
Alfaco HDH Huidmelk - 250 ml - Bodymelk

Te krijgen bij etos en ook bij bol (klik op plaatje voor link). Enige waar mijn moeilijke huid wat aan heeft in de winter.

Ik heb wel een knuffel, maar die woont tegenwoordig op de kast, niet meer in mijn bed.

1 like

Ik had juist als kind geen knuffel maar sinds ik op mezelf woon wel haha

6 likes

Ik gebruik altijd wasverzachter, behalve bij ondergoed en handdoeken, daarbij gebruik ik een citroenzuuroplossing omdat ik erg hard water heb en dus de verzachtende werking tot op zekere hoogte echt nodig, maar geen parfum wil in mijn onderbroeken en geen gecoatete handdoeken wil!

Dit heb ik ook haha. Ik kan niet slapen zonder iets in m’n armen te houden. Thuis heb ik m’n vriend, maar bij m’n ouders heb ik gewoon nog knuffels liggen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ik heb een knuffeleend die ik al sinds mn geboorte heb naast mn bed en ik kan niet slapen zonder zo’n langwerpig rond kussen om vast te houden. Er ligt wel een man in bed maar die wil je niet zo intens vasthouden de hele tijd haha

Inderdaad, een knuffel houdt veel fijner vast dan een partner. :grin:

3 likes

Op egf was er toch een soort show je knuffeltopic? Misschien kan deze hier ook?
Als iemand hem aanmaakt wil ik gerust een foto van mijn knuffels + dekentje posten

6 likes

Ik heb een lelijke beer die één arm mist (heb de arm nog wel maar ik naai hem er steeds maar niet aan). Hij heet Beer. Ik kreeg hem als pasgeboren baby van m’n oma.

Verder liggen er nog veel meer knuffels in/om mijn bed maar dit is echt ‘de’ knuffel.

1 like

Echt een knuffeldekentje dat ik al sinds m’n geboorte heb

1 like

Ik ga dit morgen doen :woman_shrugging:t2::speak_no_evil:

1 like

Ik had vroeger echt zo veel knuffels waar ik echt een band mee had. Heb ook eens flink zitten huilen omdat m’n beer te groot was om mee op vakantie te nemen en dat vond ik zielig voor hem. En voor een andere had ik een heel bedje gemaakt dat naast mijn bed stond, maar die knuffel ben ik kwijt en mijn ouders weten niet waar ik het over heb :frowning: Ik zou het echt leuk vinden om die weer te vinden.

2 likes
Mijn grote liefde

37 likes

:face_with_monocle:

30 likes

Ik ga me morgen ziekmelden :sob: ik zou nooit iemands knuffel opeten!

3 likes

Hahaha gelukkig maar :wink:

1 like

I LOVE PIPO

1 like

Omg deze knuffels!!

Dit is de mijne

53 likes

Als je een ijsje was en je moest kiezen tussen deze, welke ben je dan?

• Raketje
  • Festini peer
  • Cornetto
  • Calippo limoen
  • Vianetta ijs
  • Magnum almond
  • Winner taco
  • Split
  • Schatkistje

0 stemmers

Ik ben dan altijd verbaasd dat er (groot)ouders zijn die zoveel geld “over” hebben. Willen je (groot)ouders er niet van op vakantie of de keuken verbouwen ofzo? En sowieso ben ik verbaasd dat er dan mensen zijn die zoveel geld hebben dat het te verdelen is over verschillende (klein)kinderen. Maar ik kom dan ook niet uit een familie met (veel) vermogen. Heb nooit een erfenis of schenking gehad.
En als ik later groot ben en ik heb wel vermogen, dan vraag ik me af of ik het niet lekker zelf uitgeef :’) Verzorgingstehuis/zorg inkopen kan trouwens ook nog veel geld kosten, denk niet dat ik veel dan al zou durven weggeven daarvoor.

4 likes