Ik wilde een marathon lopen, en een handstand/hoofdstand/split/spagaat kunnen. Allemaal niet gelukt
Later kwam daar 10km hardlopen onder de 50min bij, daarvoor liep ik 2 sec te langzaam haha. Semi gehaald dan.
In 2020 wil ik in ieder geval een marathon gaan lopen in april. Daarna weer de wat kortere afstanden, misschien dat ik 10km in 45 wil gaan proberen of 5 in 20. Heb nog niet echt gericht voor die afstanden getraind in het verleden, dus misschien ga ik zoiets proberen in de tweede helft van 2020. Sowieso wil ik nog wat consequenter hardlopen dan vorig jaar, ook in de hoop dat ik geen blessure krijg door hak-op-de-takbopbouw zoals vorig jaar.
Ik wil nog steeds een handstand/hoofdstand los kunnen en stiekem ook wel een pull-up (split/spagaat laat ik maar even, daar ben ik eeeecht niet lenig genoeg voor). Vroeger had ik hele sterke armen maar nu is het echt spaghetti. Ik deed laatst oefeningen met 1kg dumbbells en mn armen lieten het echt afweten. Ga nog even nadenken verder… Ben nog een beetje zoekende of ik yoga wil blijven doen bij de yogaschool en wel of niet toch weer naar de sportschool wil gaan.