Tot nu toe bevalt het misschien wel beter dan verwacht! Ik ben vaak kiritisch over dit soort trend maar PBP werkt tot nu toe heel fijn. Ik heb een dagelijkse coach, dat motiveert mij erg en ze geeft ook gewoon fijne relalistische tips.
Het sporten gaat goed, de trainingen zijn wel totaal nieuw voor mij op deze manier en natuurlijk raffel ik wel eens een oefening af maar over het algemeen gaat dat lekker. De actieve beweging is niet moeilijk, gewoon iets doen. Ik fiets bijv. Iedere dag 20 km naar mijn werk.
Voeding is altijd mijn zwakke punt geweest. Ik vul in de app in wat ik eet. En aan alle waardes voldoen is lastig, ik eet vegetarisch en eiwitten zijn vaak lager dan de bedoeling. En gisteren wilde ik perse een cracker met hagelslag i.p.v. kwark, is ook geen ramp voor een keer. Maar ik denk dat ik sowieso al wat kwijt ben, maar wil mij nog niet wegen. Maar je moet wel zelf de keuzes maken en de ene dag lukt dan beter dan de andere.
Uiteindelijk moet je het nog steeds zelf doen maar dit motiveerd enorm. Ik vind wel dat ik redelijk veel tijd kwijt ben aan eten voorbereiden, sporten etc. Maar het is het wel waard! Laat het gerust weten als je meer wilt weten.