Ik heb ook interesse voor een evt volgende keer
Ik zou je insta ook wel willen!
Wat doen jullie met edelstenen die je niet meer wil hebben? Ik heb er zoveel maar ik weet dat je ze eigenlijk niet weg mag gevenā¦
Mag dat niet? Beter om ze weg te geven dan om ze te bewaren en niet te gebruiken toch?
Nee aangezien je eigen energie er in gaat zitten is dat niet zo handig om dat dan aan een ander te geven
Ik heb dit nog nooit gehoord (dat je ze niet mag weggeven) en heb zelf in een spirituele winkel gewerkt. Iedereen in de winkel raakt die stenen aan, dus die energie zit er dan ook in, wat betekent dat je die stenen niet eens kan kopen? Je kan de stenen ontladen, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel :). Dan kan je ze doorgeven!
Ah ja tuurlijk, even ontladen en reinigen is slim. Thanks!
Ik ga in januari met een tarot cursus beginnen, ik kon daar nog geen topic over vinden.
Ik heb een Raider Waites set nu en een paar maanden terug een soort inleidende workshopdag van gehad. Afgelopen weken ben ik lekker zelf aan de slag gegaan. Je kunt er echt een hele studie symboliek van maken, zo tof vind ik het hoe je al die kaarten kunt lezen en hoe ver dat terug gaat. Ik heb al voorzichtig wat āverleden/heden/toekomstā readings met mensen gedaan en het was zo tof om te zien hoe erg dat resoneerde met iedereen.
Ik trek nu zelf elke dag een kaart en haal daar ook al heel veel uit. Ben super benieuwd naar de cursus!
Zijn er hier meer tarot lezers?
Oh wat tof! Ik heb hier ook een deck liggen sinds een paar weken maar ben nog echt zoekende. Welke cursus ga je doen?
In het dorp hier in de buurt was er vlak voor de lockdown een gratis ācursusā-achtig iets in de lokale bibliotheek over tarot. Ik verveelde me dood dus ben heen gegaan. Werd gegeven door een onwijs aardige vrouw. Daar vond ik het zo interessant dat ik vroeg of zij cursussen gaf. Dat deed ze NOG niet maar ze was wel al lang bezig met een soort plan daarvoor, en ze mailde me later of ik misschien de eerste cursist wilde zijn tegen gereduceerd tarief! Dus ik dacht, waarom ook niet?
Geen officieel cursus dus, maar ze had een hele fijne energie en ik vond het ontzettend leuk en interessant hoe ze alles vertelde. Dus ik heb er zin in!
Ik heb online ook wel veel gekeken en Biddy Tarot vind ik ook wel heel erg leerzaam. Daar kijk ik nu telkens voor de betekenissen van kaarten die ik nog niet weet. Vond haar website echt het duidelijkst om mee te oefenen/van te leren hoe en wat.
Ah wel tof hoor! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
Wat leuk!!
Ik kan hier wel af en toe wat posten over het een en ander als mensen dat leuk vinden!
Ik heb in de eerste les de legging van heden, verleden en toekomst etc behandeld en dat is nu ook de enige die ik kan + gewoon losse kaarten trekken dus ben ook heel benieuwd welke leggingen er nog meer zijn.