Misschien een aanrader voor iedereen die van podcasts houdt: Op zoek de podcast. Is een podcast over spiritualiteit door twee vrouwen van eind 20 geloof ik. Vind hun stemmen ook onwijs fijn om naar te luisteren!
Weet iemand misschien een goed adresje voor een paragnost in regio Rotterdam ? Ik heb in het verleden dit wel eens gedaan en heel veel antwoorden gekregen maar heb helaas haar nummer niet meer. Zit er de laatste zoveel aan te denken om dat weer eens te doen.
Zo fijn om weer even binnen te wandelen en edelstenen uit te kiezen bij de winkel in mijn woonplaats
Hallo,
Ik heb een vraag
Totaal niet thuis in de stenen en ben momenteel bezig met een zoektocht naar een steen die staat voor kracht / doorzettingsvermogen / energie iets in die trant.
Misschien weten jullie een goede site waar ik mijn informatie vandaan kan halen aangezien ik nu een beetje zit te googlen. Maar ik heb nu al een aantal websites gehad en geen een kwam overeen.
Ik had ook al een mooie gezien ‘‘Labradoriet’’ alleen ik zie dat die voor het sterrenbeeld: boogschutter / schorpioen en leeuw is. Werkt dat dan niet voor andere sterrenbeelden of hoe moet ik dat zien.
Hmmm er zijn meerdere stenen die je kunt gebruiken. Maar het eerste wat me te binnen schiet is Carneool, rood staat ook voor vitaliteit/energie/moed/etc.
Ik gebruik meestal deze site voor info over stenen. Meestal super uitgebreid qua informatie.
Ahh nice, ik gebruik ook altijd Semoea voor info over stenen. Op een één of andere manier krijg ik daar een oprecht gevoel bij of zo.
Same haha! Ook toen het nog geen hype was om spiritueel bezig te zijn, 5–7 jaar geleden, was deze site altijd super uitgebreid qua info, vandaar dat die altijd is blijven hangen bij mij
Waar kopen jullie online edelstenen? Ik heb helaas niet de mogelijkheid om ze in een winkeltje te kopen want er zit niks in de buurt. Ik vind het maar lastig om te bepalen of een aantal sites niet gewoon troep verkopen voor veel te veel geld
Spiru heeft opzich prima dingen.
Ik ben een grote fan van House of Formlabs. Goede service en goede kwaliteit
Heeft iemand hier ook ervaring met een turbulente saturn square natal moon transit? God, wat een vreselijke periode is dit. Nog een maand, dan ben ik er uit. Maar normaal merk ik transits niet méga erg, alleen deze… godsamme.
Hoi! Mijn moeder wil graag een set engelenkaarten voor haar verjaardag, maar ik vind het aanbod een beetje overweldigend. Heeft iemand tips of aanraders?
Dankjewel!
Iemand ervaring met een goede dierentolk?
Ik heb gemaild voor een afspraak voor een kaartlegging.
Al eens vaker gedaan, maar is ook alweer even geleden. Ik merk dat ik er nu wel weer behoefte aan heb. Hopelijk kan het op niet al te lange termijn.
Ik ben niet zo spiritueel aangelegd maar wil me iets meer verdiepen in edelstenen. Eigenlijk ben ik specifiek op zoek naar een steen die zou kunnen helpen voor mijn immuunsysteem. Ik ben vaak verkouden, niet lekker etc. Al een paar keer voor naar de dokter geweest maar hij wil/kan er niet zo veel mee. Ik eet gezond, beweeg veel en ben verder ook gezond.
Ik heb wel wat opgezocht al op internet maar kwam op best veel stenen uit: Jade, bergkristal, robijn… maar ik las ook over stenen opladen
Misschien kan iemand me hier wat meer (persoonlijke) info geven.
Hmm ze heeft vakantie tot 24 augustus. Beetje jammer, maar ik wacht geduldig haha.
Ik vind zelf de website van Semoea wel fijn. Hier staat een lijst met stenen en de werking ervan: Overzicht stenen met hun helende werking - Semoea Helende Edelstenen
Het is denk ik ook een beetje afhankelijk van welke steen je zelf mooi/fijn vindt. Misschien kun je een keertje in een winkel in de buurt kijken? Apatiet is bijvoorbeeld een goed verkrijgbare steen die bij je immuunsysteem kan helpen.
Je stenen kun je het best ontladen met bijvoorbeeld hematiet en opladen met bergkristal. Je kunt ze ook in maanlicht leggen een nachtje. Stenen spoelen onder stromend water vind ik zelf niet zo fijn, want er zijn best wat stenen die niet tegen water kunnen.
Hoiiii, ik wil vanavond (kosteloos) een tarot- en orakelreading voor iemand doen. Ik had ook een oproepje geplaatst op mijn instagram en kies om 18u iemand uit die de reading vanavond krijgt. Wellicht vindt iemand hier het ook leuk om zich op te geven
6 dagen later maar wat is je insta