Spiritueel topic

Volgens mijn vriend klopt dit inderdaad. Hij komt vaak op plekken waar hij in zijn droom is geweest en dit klopt ook dan ( we zitten nu in de tuin te praten ) maar hij blijft volhouden dat het gewoon dromen is ( hij is heel nuchter)

Hij heeft dus ook vaak dat hij dingen droomt die later uitkomen.

Dus eigenlijk zeg jij dat hij kan “tijdreizen”?

1 like

Wat apart! Het klinkt wel een beetje als die testen in divergent. Afwijkend misschien? (Grapje hoor. Ik heb echt geen idee wat dit kan zijn en ook echt nog nooit gehoord. Denk wel dat salsa je nieuwsgierig bent en dus heel goed je dromen kan sturen dit gewoon echt lucide next level dromen zijn. Is hij wel altijd uitgerust dan?)

Ja hij slaapt heel weinig, heeft aan 4 uur per dag genoeg.

Maar hij vind het dus irritant, want hij zit al hij “droomt” dus ook gewoon in de tuin.
Hij heeft nooit rust zegmaar, zijn hersenen staan nooit uit.
Het grappige is wel dat hij heel creatief is en vanalles zelf maakt, maar dit dus in zijn slaap bedenkt en oefent tot het goed is en dan als hij wakker is maakt.

Mijn vriend heeft wel meer “vage” dingen maar dit vind ik dus echt heel apart. Maar we zij al heel wat jaar samen en hij praat er niet vaak over, af en toe laat hij eens wat los.

1 like

Ik wil graag een edelsteen aan een kettinkje. Het liefst in hartvorm. Twijfel op dit moment tussen rozenkwarts en bergkristal, maar die passen dan weer niet bij m’n sterrenbeeld (waterman), dus ik weet het nog niet helemaal. Zijn er hier meer mensen die een edelsteen bij zich dragen en heb je dan het gevoel dat je verschil merkt?

Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is om mijn vraag te stellen, maar ik vraag me af of mensen die ‘spiritueel ingesteld zijn’ nog anders met de dood ‘omgaan’. Misschien een beetje vaag omschreven, ik kan me ook niet helemaal goed uiten. Geloven jullie in tekenen vanuit iets, nadat iemand is overleden?

Mijn opa is gisteren overleden en de hele dag zijn er toevalligheden die ik link hieraan. Zo lag hij al een aantal dagen op sterven en heb ik herinneringen opgehaald met mijn vriend. O.a. over tuinkabouters die ik vroeger van opa kreeg maar ik had geen idee meer waar die gebleven waren. Nu kwam ik gisteren na zijn overleden bij mijn opa’s huis en wat zie ik opeens staan? De tuinkabouters. Gisteravond was ik in de sauna met opgietingen, waar ze ook een soort shows geven. Derde keer dat ik deze zie; eerste 2x hetzelfde, gisteren opeens met beelden van engelen en ook wel gevoelige liedjes. Toeval? Ik wil graag geloven van niet. Maar ik kan het ook niet ergens aan koppelen ofzo :sweat_smile:

Ik heb een reading/healing gehad om me van emetofobie af te helpen en het is het enige dat me in al die jaren heeft geholpen. Vond het echt een heel bijzondere ervaring. Ze heeft meerdere dingen gedaan en verteld, maar het ‘doorslaggevende’ was dat ze vertelde dat mijn misselijkheid in mijn keel zat en niet in mijn maag (wat ik ook altijd zo voelde) omdat ik iets tegen iemand moest zeggen. Ze wist ook wat het was dat ik moest zeggen en tegen wie. Dat heb ik toen gedaan en sindsdien ben ik nauwelijks meer misselijk

12 likes

Ik heb de maansteen even gegoogled en die ziet er ook mooi uit! Ik vind vooral de werking van rozenkwarts wel bij me passen, maar misschien koop ik er gewoon meerdere om af te kunnen wisselen… Laad jij ze ook nog op een speciale manier op?

@Amoruccio ik heb weinig ervaring met de dood (gelukkig), maar ik geloof zeker dat toeval niet bestaat en dat je tekenen om je heen kunt ervaren van overledenen. Denk dat dat gewoon kleine boodschappen zijn van hee, ik ben nog bij je en ik zie je. Juist heel mooi dat je dit ervaren hebt!

@Jeg @RupiKaur Thanks. Ik vind het heel mooi om dat te denken inderdaad :heart:

2 likes

Wat geweldig dat je dat hebt kunnen bereiken! Mooi verhaal.

Nee, helemaal niet zelfs! Ze had ook geen idee of ze er iets mee kon en of het ging lukken

1 like

Ja haha super vet, in jip en janneke taal kan hij rijdreizen inderdaad! Heel bijzonder hoor hier kun je super vette dingen mee doen ook bijv vermiste mensen opzoeken etc.

Edit: HOE VET dat hij dingen in zn droom oefent en dan in het echt maakt. Je vriend heeft echt een bijzondere gave joh.

2 likes

Ik wil dit ook.

Iemand ooit naar een spirituele beurs geweest?

Ik heb mijn eerste steen gekocht. Heel gek eigenlijk want ik zat op de lijst te kijken van de winkel van welke stenen bij je geboortemaand passen en ik pakte deze op mooiheid en gevoel. En later las ik het boekje en de steen past zó goed bij mij en mijn issues. Voel ook heel sterk de behoefte haar de hele tijd vast te houden. Het is een heliotroop. Maar wat nu? Wanneer moet ik haar opladen en hoe kan ik het best voor haar zorgen?

7 likes

Je reinigt stenen het beste in de aarde. 24 uur in de grond stoppen ( ik raad aan om er wel een touwtje aan te binden en die aan een stokje te maken, stokje in de aarde prikken, stenen kunnen gaan wandelen en dan zit hij ineens 30 cm verder in de grond)

Daarna opladen in maanlicht, kan gewoon voor het raam achter glas.

Er zijn meerdere manieren maar deze zijn het zachts en veiligst voor je steen.

Dat je hem uitgekozen hebt is trouwens niet raar, dat is precies zoals stenen werken :slightly_smiling_face:

Je laadt haar op als je aanvoelt dat ze haar kracht verliest, dan reinig je haar eerst en vervolgens laadt je haar weer op. Goed naar je gevoel luisteren hiermee :slightly_smiling_face:

3 likes

Dankjewel!!!

Ik heb een ketting gekocht met een edelsteen, sardonyx. Ik wil namelijk een ketting dragen en ik vind zo’n winkeltje met allemaal stenen wel leuk. Binnenkort ga ik misschien nog een steen halen maar ik kan moeilijk kiezen :sweat_smile:

1 like

Ja ik haha! In Ahoy Rotterdam…heb je een specifieke vraag?

Heb je een bepaalde YouTuber die je hiervoor kijkt of meer verschillende?

Nieuw, zo blij mee.

Gister heeft een collega tarot voor me gelegd en ik vond het erg fijn en wil natuurlijk ook een set. Welke hebben jullie?

Ohja en ik voel me zelf een beetje een indringer in dit topic. Maar ik zit al maanden zo slecht in mijn vel en niks werkt, dus ik wil dit gaan ontdekken. Tot nu toe vind ik het heel fijn.

10 likes