Songfestival

ik heb geen tv abo meer dus dan maar youtube - zit helemaal geen commentaar bij dus op zich lekker rustig

zo maar even kijken of dat lukt via de playstation :stuck_out_tongue: wil namelijk wel op de bank hangen (wou zeggen chillen maar weet niet of dat lukt als ik twee uur jan smit moet aanhoren)

Jongens!! Hoe chill is dit!! Ik ben een weekje op zoā€™n vakantiepark en had vanavond moeten kijken met een hoop gemopper naast me.

Komen we net vrienden tegen die met een vrijgezellenfeest op precies hetzelfde vakantiepark zitten. Hoe toevallig is dat?? Nu gaat mn vriend daar vanavond bier zuipen en kan ik ongestoord Songfestival kijken :tada::tada::tada::dancer::dancer::dancer:

27 likes

Same! En wanneer Duncan optreed zapp ik ook naar npo, want ik wil Grahams commentaar niet horen hierover :joy:

Ik denk dat ze Carice van Houten gaan vragen om te presenteren, aangezien zij wel bekend is in her buitenland

4 likes

Doutzen valt ook in die categorie

5 likes

Ja en in de categorie knap en charmant hebben we nog Chantal Janzen, Jennifer Hoffman en Romy Monteiro.

Maar het kan ook Jamai worden. Of zo.

2 likes

Ik weet trouwens niet of Doutzen de skills zou hebben om te presenteren, ik vind haar altijd nogal droog en suf overkomen als ze praat.

4 likes

Die skills had menig presentator uit de Eurovisie geschiedenis niet.

3 likes

Haha ja en het is allemaal tot in den treure ingestudeerd altijd

2 likes

Als het iemand van de AVRO/TROS moet zijn dan gok ik op Monique Smit en Tim Douwsma

Maar hoop toch op een grotere groep om uit te kiezen

1 like

Toen het junior songfestival in Nederland was presenteerde Kim Lian van der Meij en Sipke Jan Bousema het volgens mij. Maar dat lijkt me niet echt iets voor het grote mensen songfestival. Art Rooijakkers zou ik wel leuk vinden haha.

1 like

Mijn Engels is wel goed en mā€™n grappen komen nooit over dus ben ik geschikt genoegĀæ

4 likes

Ja die twee zijn ook zeker niet de personen die ik zou kiezen, maar kiezen ze bij het songfestival niet meestal voor de ā€˜knappeā€™ koppen?

1 like

Ben helemaal zenuwachtig, wat moet ik nog doen voordat het 21:00 is joh

2 likes

Ik zat net Bar weer even te googlen en voordat ik het wist zat ik eindeloos fotoā€™s te scrollen :sweat_smile: Ze is zo mooi! En een paar jaar geleden vond ik haar eigenlijk nog mooier, toen ze iets voller was (geen skinnyshaming, ik ben zelf ook dun, maar ik vond haar hoofd toen wat stralender).

Edit: Lukt me niet om het in een spoiler te doen, sorry

1 like

Ze is echt de exacte kopie van al Leoā€™s vriendinnen. Ze is wel knap, maar ik vergeet haar altijd direct weer.

Ik ga ook in chillpak vnv met snacks

5 likes

Ik ga vanavond het grootste deel met vrienden bij mij thuis kijken, maar tijdens de puntentelling moet ik weg omdat ik vannacht moet werken :weary: . Wordt het ook uitgezonden op de radio? Dan kan ik in de auto op weg naar werk nog even luisteren

Ik kijk via YouTube.

Jaaa Nikki, die trekt ook gewoon Eurovisie kleding aan enzo. Past wel.

2 likes