Songfestival

Ik hoop dat al haar fans daarom op Duncan gaan stemmen

13 likes

en dan als surprise act geen madonna maar al onze oud deelnemers in een medley. Sieneke zingt terwijl de Toppers haar draaiorgel bedienen, de 3 j’s met een indianentooi en Douwe Bob die onder de jurk van Linda Wagemakers vandaan komt.

27 likes

jaa ik heb helaas rusland geloot dus ik ga russische blini’s maken

1 like

Zij gaat toch niet echt de punten doorgeven of wel?? :no_mouth:

jawel!

Ik zou hier 100% tevreden mee zijn. Ik vind de meeste BNers echt verschrikkelijk dus als Chantal Jansen of Jan Smit daar ineens zou staan zou ik daar echt niet van genieten.

Nikkie kan echter goed Engels en vind ik zelf ook een leuk iemand om naar te kijken (kwam ik bij WIDM achter) dus nog even een oud kandidaat zoals Douwe Bob ernaast en ik ben tevreden

7 likes

Ik stem voor Nikkie en Robèrt @Prettyprettyprincess

14 likes

Is er een grote kans dat NL eindelijk weer eens gaat winnen, kan ik niet kijken :roll_eyes:

Jazeker!! Iedereen neemt wat Europees eten mee en gaan verkleed. Ik ga als Salvador Sobral en mijn moeder en een vriendin als The Common Linnets en mijn vriend als Alexander Rybak :sunglasses:

16 likes

Omg goals! Zit ik dan vanavond braaf met mijn vriend in chill kleding op de bank :joy:

3 likes

Hahahahaha je kan altijd nog de simpelste outfits doen!! Salvador en alexander zijn niet heel moeilijk hahah

1 like

Omg zoveel! Teveel waarschijnlijk haha, gezien ik mijn eerste afzegging alweer binnen heb :roll_eyes: Ik ben echt bang dat ik dadelijk al die moeite heb gedaan en dat iedereen afzegt :joy: maar ik wil het niet spoilen ga sowieso wel dit topic spammen met foto’s vanavond wanneer het allemaal klaar staat. Een vriendin van mij had echt zo’n geniaal idee en ik kan echt niet wachten om het te gaan uitvoeren :joy:

9 likes

Ik vind haar zo irritant, zo’n schreeuwerd :frowning:

1 like

Ik bedenk me net wat ivm afzeggingen, mocht er iemand zijn zonder plannen rondom Rotterdam (mag ook verder zijn hoor haha) die mijn feestje wil joinen vanavond, pm me je bent welkom :joy: Twee mensen kunnen er sowieso nog wel bij. Het liefst zou ik iedereen uitnodigen maar heb helaas wel maar beperkte ruimte :frowning_face:

9 likes

Toen ik twee jaar geleden net in Rotterdam woonde ging ik bij jou kijken en dat was zo leuk en ook zo lief van je!

7 likes

@midheavenmoon ahh dank je wel! Nou ja mochten jullie geen plannen hebben en willen komen jullie zijn sowieso van harte welkom! :blush:

1 like
  • NPO 1
  • BBC
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Ik ben er nog niet over uit haha. Of ik wil haten op het Nederlandse commentaar of toch liever de BBC opzet

1 like

dat klinkt zo leuk :weary: niemand die ik ken vind het songfestival zó leuk

3 likes

Ik ga BBC kijken, en dan waarschijnlijk tegen het einde zappen naar NPO voor de winst hahaha

1 like