Trouwens hoe epic was die ‘solo’ van Noorwegen gisteren. Ik leef echt voor dit soort shit haha
Me too! Ik vind de inzending van Noorwegen echt heel vet. Lof it zo erg dat ik zelfs voor Noorwegen ga stemmen zaterdag (no shame!)
Ik kan me van vorige jaren herinneren dat Nederlandse deelnemers ook een soort ‘Holland House’ hadden opgezet in het gastland tijdens het songfestival, om hun populariteit op te krikken. Douwe Bob had toen toch tijdelijk een bar? Hoe is dat dit jaar eigenlijk?
Ik vind Duncan met afstand de beste, als je kijkt naar combinatie van zang, tekst (en dan de betekenis) en persoonlijkheid
Maar…
Qua meer catchy nummers (of die op mij persoonlijk meer indruk zouden maken als ik niet nederlands was) denk ik aan Zwitserland, Frankrijk, Malta en Tsjechië. Dat vind ik meer van die nummers die zo in je hoofd blijven zitten
Maar we gaan het zien morgen, heb er nu al zin in!
Gelukkig heeft het land een mooie natuur.
Hoezo is dat bookmakerspercentage zo vloeibaar? Op basis waarvan stijgt dat, op basis van de biedingen die mensen doen? Of op basis van social media sentiment ofzo?
Ik dacht op de weddenschappen, dus heel veel mensen hebben geld op duncan ingezet
Ik vrees er altijd voor dat mensen dan juist niet op diegene gaan stemmen die bovenaan staat. Beetje als The Voice; oh die gaat toch wel door dus ik stem op een ander.
Ik denk eigenlijk dat heel weinig mensen daadwerkelijk de Bookmakers checken. Het grootste deel kijkt het voor de leuk denk ik, en de Bookmakers bijhouden is denk ik meer voor de mensen die enthousiaster erin staan denk ik? Of zou dat niet zo werken haha
sommige nummers lijken zoveel op elkaar. hopelijk vissen zij daardoor in elkaars stem vijver
Maar de mensen die stemmen, zijn ook de mensen die er enthousiaster in staan denk ik.
Hebben jullie wel eens gestemd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben covers van Arcade aan het luisteren en ‘forumfavoriet’ Yvar duikt ineens op.
Nummer past niet lekker bij z’n stem vind ik… waardeer Duncan nu wel nog meer.
Lol m’n vriend roept “Jezus wat is dit”
Zonder de nummers bij de namen in de poll hou ik ze niet uit elkaar
Als hij je belt zegt ie dat alles goed komt, toch?
als serhat het songfestival niet wint houdt hij er in ieder geval aardig wat FF telefoonnummers aan over
ik heb een discord gemaakt voor het esf morgen. het leek me wel handig aangezien ik verwacht dat er meer mensen gaan kijken/chatten tijdens de finale, en dan kunnen de admin’s ook gewoon van hun avond genieten ;).
als het goed is hoef je je niet aan te melden, je kunt gewoon een username (die van hier lijkt me het handigst) maken en dan vraagt ie of je je wil registeren maar dat kun je overslaan. er is ook een app te downloaden hiervoor, dus gegarandeerd dat hij 't doet op je mobiel en je kunt de website gewoon openen in browser op de pc.
Vind het wel jammer dat het niet hier kan (wel begrijpelijk haha, het forum moet natuurlijk wel bruikbaar blijven) maar mis het echt om likes uit te delen