Songfestival

Joooeeeepie

Haha dit is toch een hele andere ervaring dan al die keren dat we als een van de laatsten werder genoemd. Of gewoon helemaal niet haha.

3 likes

Ok mooi lekker snel. Hoef ik de rest van deze treurige show niet te kijken. Zaterdag weer :joy:

Ik was wel verbaasd dat het ineens Noord Macedonië is… heb ik blijkbaar even gemist.

3 likes

Griekenland heeft ook een regio dat zo heet, dus na wat flauwekulketjes moest het land zn naam veranderen in Noord Macedonië.

En ik dacht al die tijd dat we het wel zouden winnen maar nu ineens vind ik het voor zaterdag wel spannend. De underwhelmness was niet uitblinkend genoeg haha.

2 likes

zei hij nou dat gal gadot er zaterdag bij gaat zijn?

1 like

Ik moest ook stiekem lachen hahah

1 like

En een stille tocht op maandag :joy::raised_hands:

2 likes

kak

36 likes

Dit is het beste idee dat ik in jaren heb gehoord

10/10 kans om te winnen.

2 likes

Gaan we nog altijd winnen denken jullie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vond hem goed zingen maar vond de staging toch een beetje teleurstellend. Er hoeft geen vuurwerkshow omheen maar gewoon iets wat het beter maakt. Ik denk nu dat Australie nog eens een hele grote bedreiging kan zijn

4 likes

eens. ik vond het supermooi en kwalitatief is het veruit het beste nummer. maar ik denk dat het eurovisie publiek dat stemt voor iets gaat met meer show.

hoewel salvador destijds ook heeft gewonnen…

1 like

Duncan moet zaterdag als 12e optreden. Is volgens mij niet supergunstig zo richting het midden? Australië als voorlaatste. Dat blijft dan goed hangen.

statistisch gezien is plek 17 de beste, als je kijkt naar startplekken van de vorige winnaars.

maar salvador won vanaf plek 11, Mans vanaf plek 10 en Conchita ook vanaf 11.

1 like

Ja heb net terug gekeken! En vond t wel tegenvallen eerlijk gezegd.
Ga Australië eens bekijken.

Als zij winnen mag een van de betalende landen het organiseren toch? Of de nummer 2?

Ah ok, dan zou 12 als startplek dus ook prima moeten zijn. Op zich als een liedje steengoed is zou het eigenlijk ook niet moeten uitmaken.

1 like

Ik ben buiten aan het wandelen met she got me van Zwitserland in m’n oren en heb me elke keer toch de neiging om heel debiel te gaan dansen

1 like