volgens mij doet ie gewoon de barney Stinson ik ga op de foto look (plus een soort lagere geprobeerde Elvis stem)
Nouja t maakt ook verder niet uit.
Volgens mij waren Duitsland en VK bij het vorige songfestival ook als de twee laatsten geƫindigd. Was toen aan het appen met een Duitse vriend en ze bleven echt mega lang op 0 punten staan, uiteindelijk maar 20 in totaal ofzo? Maar toen waren ze dus alsnog net niet als laatste geƫindigd haha.
OMG die verschrikkelijke clip van Spanje telkens.
Mijn 3 favorieten zijn IJsland, Frankrijk en OekraĆÆne. Heb ook maar op alle drie gestemd.
Volgend jaar:
A-A-A-ANTJE VAN DER MEULEN
Ja ik vind het ook wel wat hebben zolang ze maar verstaanbaar zijn, als iedereen zo keurig Engels spreekt is het weer zo gemaakt
Ik vind Jan beter Engels spreken dan Nederlands. Dat Volendams valt dan minder op.
https://video.twimg.com/ext_tw_video/1394768932142260236/pu/vid/1280x720/KH6H7b8JyEz0eGv9.mp4?tag=12. mocht iemand ''m als download voor insta stories oid willen
Een snelle scroll door dit topic doet me denken dat jullie allemaal Ukraine fans zijn??? Ik krijg echt stuiptrekkingen van dit nummer, word er helemaal misselijk van, iel nee
Ik heb er maar 1 gekregen itt to dinsdag bij de halve finale. Toen kreeg ik bij elke stem een bevestiging.
Ik krijg hier stress vanš¬
Ik heb een geldig excuus
Nee duitsland bleef bij nul punten de vorige keer. hahaha volgens mij zei Bar rafaeli op t laatst toen de telling klaar was:
Germany ā¦ Iām sorry ā¦ 0 points
Komt je stem wel door als je geen bevestiging krijgt?
Ja toch, ze hoeven zich niet te schamen dat het niet hun eerste taal is
Ik hoop echt dat Italie wint.
Nu moet ik me even focussen brb
Ik heb ook liever een standaard (beetje Nederlands) accent zoals Edsilia dan een geprobeerd brits accent zoals Chantal (die VoiceOver was ook heel random net).
bzzzz