Songfestival #3

Mans & Lordi :scream:

3 likes

Ik vind dit juist heel aandoenlijk, het is allemaal supergoed, zulke kleine imperfecties maken het eigen :slight_smile:

4 likes

ach die he neem ik maar voor lief als ik kijk hoe ze het verder doet.
(en als je kijkt wat jan doet met z’n hoofd en chantal die er een random woord op z’n brits uit gooit)

1 like

Het stemmen werk volgens mij niet, hebben met 3 man gestemd maar niemand krijgt een bevestiging (45c)

Hahah deze is zo on point :rofl:

2 likes

is dit Chantal?

1 like

Ook gestemd maar geen reactie/bevestiging. Wel in de app ‘bedankt voor je stem’

3 likes

Is wel live allemaal!

1 like

volgens mij wel?

Ik vind het aandoenlijk als het in de jaren 90 was, nu vind ik t vooral gewoon onprofessioneel. Ze doet t verder prima hoor maar dit soort dingetjes zijn gewoon knullig, vind ik.

1 like

OMG ik ga stuk :sob: zo zit ik er ook bij

1 like

gratis stemmen!!

Wow Julien Pain is hot

Ik heb met vrienden gekeken maar die zijn net weg want ja dit wordt altijd zo tyfus lang gerekt en uitgemolken

Iig even een opmerking van mij
Volgens mij kan Jan niet goed tegen het licht of zo hij kijkt de hele tijd zo verblind, totaal niet hoe ik hem in andere programma’s zie
Of dat is zijn ‘ik ben een hunk’ act, denk serieus dat andere landen denken wow hunk!

Ik krijg ook geen bevestiging
gaat dit wel goed?

:call_me_hand:t3::call_me_hand:t3::call_me_hand:t3::call_me_hand:t3::call_me_hand:t3:

Ik krijg ook geen bevestiging

Ah wat, onprofessioneel? Neejoh hoezo dat dan, vind dat wel een beetje overdreven. Ze kunnen allemaal prima engels (ja zelfs Jan) en er is echt niks schandelijks aan accenten of typische woordjes die je eraan herinneren dat het Nederlanders zijn.

14 likes

Hahaha ik was MA-MA-MATAHARI aan het zingen
Mijn telefoon superdroog: “de moeder van mata Hari is Antje van der meulen”
Danku google

33 likes

Andere landen en @Oprah toch? :rofl:

2 likes