Spikri aan de Maas
Vind dit echt zoān sterk jaar!! Kan moeilijk favorieten kiezen
We houden hoop. Maar ja, Israƫl is zo Europees (ahummmm betalen denk ik veel) dat ze wel ergens hoog - midden zullen eindigen.
En toch vind ik dat nummer van Zweden niet verkeerd
heeft iemand al een bedankt voor het stemmen SMS gekregen ik wil wel dat mān stemmen tellen, ja
Ik dacht dat ze die stukjes zelf mochten kiezen maar weet het niet zeker
Jezus die glennis haha, hadden ze geen betere kunnen vinden
Hoe zijn de lichtjes nu op de brug eigenlijk, lijkt me wel gezel als die de hele avond een leuke lichtshow doen
Ik kan gwn evht niet kiezen. Kan alleen een paar kiezen die ik niet wil
Dit nummer is oa door hem geproduceerd, maar staat nou niet echt bekend als zijn nummer. Ik had hier ook niet voor gekozen
Hij is top, maar ik bedoelde Glennis die Titanium van David Guetta zingt wat totaal niet Nederlands is. Ik kan zo snel geen nummer van Afrojack verzinnen, maar hij heeft vast ook wel iets vergelijkbaars lijkt me. En dan is het cirkeltje rond
Edit: weer wat bijgeleerd, ik wist niet dat hij betrokken was bij dat nummer.
deze videos van nikkie, ik hoop echt dat het een trend start
Dat filmpje van Nikkie is echt een mood, houd je bek met je kutverhaal en geef gewoon die 12 punten
Wie eindigt als laatste?
- Engeland
- Duitsland
0 stemmers
Bedankt voor de toelichting, ik wist niet dat Afrojack betrokken was bij titanium. Ik leer weer dingen bij vanavond
Ja ik wil dit elke zaterdag de rest van mijn leven.
oh joh mensen, stemmen kost. maar 45 cent. HUP NOG EEN STEM ERBIJ
Nikkie is de ster van dit hele festival.
Nikkie moet vanaf nu gewoon alles presenteren.
Het 8 uur journaal, het weer, eigen huis en tuin, de 5 uur show.
ALLES.
hahahaha oja pirate madonna
In mān hele leven geen een video over make-up gezien maar sinds Nikkie ben ik zoān FAN van haar