Songfestival #3

Spikri aan de Maas

1 like

Vind dit echt zoā€™n sterk jaar!! Kan moeilijk favorieten kiezen

4 likes

We houden hoop. Maar ja, Israƫl is zo Europees (ahummmm betalen denk ik veel) dat ze wel ergens hoog - midden zullen eindigen.

2 likes

En toch vind ik dat nummer van Zweden niet verkeerd

6 likes

heeft iemand al een bedankt voor het stemmen SMS gekregen :hocho: ik wil wel dat mā€™n stemmen tellen, ja :hocho:

1 like

Ik dacht dat ze die stukjes zelf mochten kiezen maar weet het niet zeker

1 like

Jezus die glennis haha, hadden ze geen betere kunnen vinden :joy:
Hoe zijn de lichtjes nu op de brug eigenlijk, lijkt me wel gezel als die de hele avond een leuke lichtshow doen

Ik kan gwn evht niet kiezen. Kan alleen een paar kiezen die ik niet wil :joy:

1 like

Dit nummer is oa door hem geproduceerd, maar staat nou niet echt bekend als zijn nummer. Ik had hier ook niet voor gekozen

Hij is top, maar ik bedoelde Glennis die Titanium van David Guetta zingt wat totaal niet Nederlands is. Ik kan zo snel geen nummer van Afrojack verzinnen, maar hij heeft vast ook wel iets vergelijkbaars lijkt me. En dan is het cirkeltje rond :blush:

Edit: weer wat bijgeleerd, ik wist niet dat hij betrokken was bij dat nummer.

deze videos van nikkie, ik hoop echt dat het een trend start

9 likes

Dat filmpje van Nikkie is echt een mood, houd je bek met je kutverhaal en geef gewoon die 12 punten

12 likes

Wie eindigt als laatste?

• Engeland
  • Duitsland

0 stemmers

1 like

Bedankt voor de toelichting, ik wist niet dat Afrojack betrokken was bij titanium. Ik leer weer dingen bij vanavond :blush:

1 like

Ja ik wil dit elke zaterdag de rest van mijn leven.

3 likes

oh joh mensen, stemmen kost. maar 45 cent. HUP NOG EEN STEM ERBIJ

2 likes

Nikkie is de ster van dit hele festival.

19 likes

Nikkie moet vanaf nu gewoon alles presenteren.

Het 8 uur journaal, het weer, eigen huis en tuin, de 5 uur show.
ALLES.

46 likes

hahahaha oja pirate madonna

1 like

In mā€™n hele leven geen een video over make-up gezien maar sinds Nikkie ben ik zoā€™n FAN van haar :heartbeat::heartbeat::heartbeat:

7 likes