Iedereen had het vooraf over dat de hoge noten van Glennis spannend zouden worden, is het gewoon vanaf de eerste woorden al kneitervals
Graham is heel respectvol richting het hostland.
Jezus, nog steeds een piep in mān oor van Glennis
Nou vuurwerkverbod is ook in een avond goedgemaakt
Ja was ook snel voorbij toen we heel toevallig zān halve familie in Rotterdam tegenkwamen.
Glennis was in ieder geval wel beter dan Madonna. Ik bedoel maar.
4x oekraine 3x italie 2x finland 1x ijsland
mijn stemmen hehehhehe
Volgens mijn vriend heeft Cyprus de mooiste jurk
Afrojack is geboren in Spijkenisse
idem dito voor griekenland, israel en spanje
Ik heb echt t idee dat delen van de pauzeacts gewoon niet live zijn (vocaal). Het contrast tussen Glennis vocals in t begin en het eind zijn gewoon te opvallend.
En dan kunnen ze allemaal wel roepen dat het echt allemaal 100% live is, maar ik geloof t niet.
Volgens mij was Davina volledig lipsynched ook.
Elke keer als ik dat stukje van Spanje in deze herinneringen zie moet ik aan van die schreeuwende geiten denken
Spanje dan hah
Ik vind die jongen van IJsland schattig, wil best eens koffie met hem drinken
Nu hopen dat Israel laatste wordt of dat Palestina volgend jaar ook iemand stuurt
Spijkcity
Ik krijg ook niks en mijn vriendin krijgt er 2 terug terwijl ze 4x heeft gestemd, beetje gek
okĆ© nu voel ik me er beter bij om 2x Frankrijk, 2x IJsland, OekraĆÆne en Noorwegen te stemmen dank
Ik vind dit zo moeilijk te voorspellen. Ik kan mān favorieten zelf amper kiezen. Ik ga voor
- Frankrijk
- Italiƫ
- Noorwegen
- OekraĆÆne
- Azerbeidzjan
Hoe later het op de avond wordt en hoe vaker ik liedjes hoor in de tussenstukjes hoe beter ik ze ga vinden ook al vond ik ze eerst kut.
Ik zit nu mee te bewegen op BelgiĆ« (meer dansen dan dat ze op dat podium doen, het wordt serieus), Rusland, IJsland en Duitslandā¦
Als ik het nog 5x zie ga ik misschien nog op Duitsland stemmen als het zo doorgaat