Songfestival # 2 (Deel 1)

Haha ja vet was dat! Iedereen meezingen

1 like

Ahh volgens de media waren er technische problemen met de oortjes van Roemenië, Oekraïne en Malta.

Bij de zangeres van Roemenië ging het de tweede keer echter ook niet heel goed, het was echt een beetje sneu. Hoop dat het vanmiddag en vanavond beter gaat.

@kleinmaargroot moet maar even een update geven straks.

1 like

Ik heb haar repetitie gezien en die vond ik ook niet heel sterk, dus had al niet zo’n hoge verwachtingen van dr

1 like

Oooo zo leuk! Heb er ook zoveel zin in! Zou je me kunnen vertellen waar dat zebrapad buiten in? Ik wil hem straks gaan zoeken

En ik ben ook negatief! Was best gestrest hierover. Nu in m’n glitteroutfit rondhangen

3 likes

Echt recht voor de wachtrijen! Niet bij de Dirk maar aan de andere kant. Als je vanaf de metro komt ga je er sowieso eroverheen.

1 like

Kruising Zuiderparkweg & Gooilandsingel, als je die zo direct op google maps intypt zet ie hem meteen op de juiste plek.

2 likes

Ik sluit echt niet uit dat ik vanavond ga janken, donderdag, zaterdagmiddag als ik er ben en 's avonds hahaha

7 likes

Ik ben ook ineens zo bang dat ik zaterdag geheel onverwachts positief test en alles in het water valt :sweat_smile:

1 like

Hahah zelfde hier! Mijn vriend voelt zich vandaag wat meh en ik vraag ongeveer elk uur of ie oke is. En toen bedacht ik me dat het pas dinsdag is en we zaterdag pas gaan :woozy_face:

3 likes

Hoe vond je het?

Ging stuk om de sneer naar Zweden in Nikkie dr filmpje hahaha. En Edsilia met dr ‘oh ik vind dit wel een mooi plekje’. Kreeg een dikke error, dacht gaat ze nu in het Nederlands verder?

En wat gebeurde er nu in de Green Room? Nikkie stond met nep Jeangu op het podium en zei dat ze naar Edsilia gingen in de Green Room en gingen ze van het podium en toen toch weer terug? En daarna riep Edsilia nog iets van ohhh you’re all the way there, oke Chantal back to you without you knowing it. Wat was dat?:joy:

1 like

Ja ik ook :weary: kom alleen jn de supermarkt en op werk dus ik acht de kans wel klein maar het kan natuurlijk altijd

Had ook gekeken of je dan je geld terug kreeg maar dat was blijkbaar niet zo, vind dat dan wel een beetje jammer als je gewoon volgens de regels thuisblijft

1 like

Zit er nou een stoeltje ruimte tussen de mensen? Of zit je ‘ouderwets’ naast elkaar?

Laf ook de koeienletters bij Edsilia op de autocue

Bij ons was trouwens maar 1 merchtentje open, dus was megadruk. En zo’n man nadat wij daar al een uur stonden ‘ja kun je dit en dat voor me kopen hoef ik niet in de rij’. How about no? Ga lekker zelf een uur in de rij staan :joy:

En in de app stond iets over de flockey app en dat je een tracker om zou krijgen. Voordat de show begon kwam zo’n man het podium op en die vroeg of iedereen een bandje bad. Hele publiek ‘nooooo’. En die man effe stil en toen zei hij ‘oh… well… something went terribly wrong then’ :joy:

4 likes

Ik lees net dat Sander Lantinga nu het commentaar doet op de plek van Jan. Ben benieuwd.

Naast elkaar. Maar links van ons zat niemand, dus heb rechts een stoel leeggelaten. Ook wel omdat die man me aankeek van kssstttt en zijn zooi ook niet weghaalde

2 likes

ik had je foto naar m’n moeder gestuurd om te laten zien wat ze laat schieten :stuck_out_tongue: nu gaat die foto volgens mij rond bij al haar vrienden. vraag om die influencer coins

1 like

Het was echt heeeeel leuk! Echt veel toffe optredens. Heb echt hard gedanst terwijl ik zat whaha. Vooral Rusland voelde ik echt enorm :heart_eyes: Zo mooi met die beelden op de achtergrond. Maar Oekraïne, Litouwen, Malta ook zo tof.

De enige acts die ik echt gaar vond waren Noord Macedonië (saai) en Roemenië (slecht gezongen). Maar Roemenië heeft dus al langer problemen…?

Hahaha ja die fout in de green room! Volgens mij stond de auto cue niet goed en waren ze de NL act nog vergeten te doen :joy: Edsilia vond ik echt de allerleukste, ook steeds dansen als de camera niet op haar gericht stond enzo.

Ik was heel blij dat we Italië nog als toetje kregen! Te gek

Ik vond het heel leuk om te zien hoe snel ze het podium steeds omtoverden en hoe de cameramannen zich bewegen tijdens een optreden. Echt vakmanschap

@strudeltje Haha ah hopelijk staat ze nog achter het besluit
@Sassenach Nee er worden geen stoelen vrij gehouden in principe, heel gek om ineens zonder mondkapje naast een vreemde te zitten

6 likes

MAMA KIJK IK BEN OP HET SONGFESTIVAL

35 likes

Dankzij jullie is het een beetje alsof wij er ook bij zijn :pleading_face: :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik zit ook aan die kant!!! Loop zo heen! Mocht je me zien: groene glitterjurk en zilveren cape!
En jij ook @Otzi ! Whoooooo

7 likes